Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Eigen wereld NIET in spel na installatie

Zoals het onderwerp het al zegt
...

Na installatie staat mijn wereld er niet tussen

enig idee iemand?

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2012 aangepast
    tea_and_blues schreef:
    Exporting your world will produce a simpack with all your files intact inside it, but the simpack will not be readable. The only way to install a world right now is to use the method anetherron provides here.
    Het is het 10e bericht.

    Bron: Save Issues with Supernatural and Seasons CAW: Discussion and research thread

    Om toegang tot beide genoemde links te krijgen eerst weer even de forumtaal wijzigen in Engels.
  • IUSeekBritneyIUSeekBritney Berichten: 218
    december 2012 aangepast
    en welk Engels? UK, USA? xd
  • IUSeekBritneyIUSeekBritney Berichten: 218
    december 2012 aangepast
    ik zie niet direct een oplossing?

    zit al aan pagina 7
  • IUSeekBritneyIUSeekBritney Berichten: 218
    december 2012 aangepast
    Ik vond niet echt een antwoord...

    enkel over het Edit In Game dat wél werkt bij mij.

    Kun je mij uitleggen? ik heb zoveel engels gelezen, wil het even in NL horen xd
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2012 aangepast
    Engels --> USA is voldoende. In het vervolg, bij andere links, probeer UK of USA.

    Er staat een link in mijn eerdere citaat. Als je die link opent is het het 10e bericht geschreven door Anetherron.

    Dat schreef ik in mijn eerdere bericht, heb je soms met je neus gelezen :wink:
    Je hebt natuurlijk de link gelezen die ik noemde bij de bronvermelding. In het vervolg, bij dit soort topics (die bij de bronvermelding staat), is het vaak handig de beginpost goed te lezen, hier zullen vaak belangrijke links, oplossingen en bronnen genoemd staan.

    Hier komt ie, speciaal voor jou, wel in het Engels:
    Anetherron schreef:
    This is what I did, ditermination, and it worked for me:

    First, follow these steps to delete all 'dead' files: (just, instead of 'Desert Quest', delete all your world's relevant files lol)... http://calinselene.wordpress.com/how-to-fully-delete-desert-quest-world-in-preparation-for-installing-eldrichtfalls/


    Then do this:

    1) Reinstall the world
    2) Go to My Documents/Electronic Arts/Sims 3/DC Backup. In it you will find a whole bunch of .package files with number/letter combo names.
    3)At the top of the screen click View - Arrange Icons by - Modified.
    4) The last file in the folder (most recently installed) should now be for your world.
    5) Rename it to a .world file. As in: 0x2db853d0721f456a8d90ba8e6b9b8fa7.package to My World .world.
    6) Take the renamed file and place it in My Computer/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Game Data/Shared/Non Packaged/Worlds.

    When you next open your game you should have your world available for use.

    Hope this helps, good luck!

    Maak wel eerst even een backup van dit bestand VOORDAT je de naam wijzigt.

    Je hebt zojuist 7 USA pagina's gelezen dus een vertaling lijkt me niet nodig. Het ziet er naar uit dat je toch nog iets meer moet lezen maar in ieder geval wel de informatie waar het me om ging. Hoop dat het helpt.
  • IUSeekBritneyIUSeekBritney Berichten: 218
    december 2012 aangepast
    zoveel werk voor een wereld in een spel te laten verschijnen??!

    tijd dat ze dit oplossen...
  • IUSeekBritneyIUSeekBritney Berichten: 218
    december 2012 aangepast
    en eerlijk gezegd snap er geen snars van
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2012 aangepast
    DEEL 1

    1) Verwijder je wereld vanuit De Sims 3 launcher.

    2) Als je saved bestanden hebt van deze wereld (zal wel niet want je krijg het niet geïnstalleerd, ik noem het toch): Verwijder de saved bestanden van deze wereld dan uit C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Saves.

    3) Ga naar C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\WorldCaches en verwijder hier ieder bestand wat met je wereld te maken heeft.

    4) Ga naar C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\ en verwijder de tijdelijke bestanden:

    - socialCache.package

    - simCompositorCache.package

    - compositorCache.package

    - scriptCache.package

    - CASPartCache.package

    Let er op dat je NIET per ongeluk andere bestanden verwijderd, alleen bovengenoemde.

    5) Ga naar C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Exports en verwijder hier je world bestand.

    6) Ga naar C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Downloads en verwijder hier ook alles wat met je wereld te maken heeft.


    DEEL 2

    1) Herinstalleer je wereld.

    2) Ga naar C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\DCBackup. Hier staan een hoop .package bestanden met nummers/letters in de bestandsnaam.

    3) In de menubalk van deze map klik je op "Beeld" --> "Rangschikken op" --> "Gewijzigd op".

    4) Het laatste bestand in deze map (degene die het meest recent is geïnstalleerd) zou van je wereld moeten zijn.

    5) Maak een backup van dit bestand --> selecteren --> rechts klikken met de muis --> kopiëren --> blader naar een andere plek op je pc, bijv. je bureaublad --> weer rechts klikken (zorg dat je niets selecteert) --> plakken.

    6) Ga nu weer naar dit originele bestand in C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\DCBackup en hernoem dit bestand in een .world bestand (rechts klik op dit bestand om de naam te wijzigen). Bijvoorbeeld: "0x2db853d0721f456a8d90ba8e6b9b8fa7.package" wijzig je in naamwereld.world

    7) Plaats dit gewijzigde bestand in de installatiemap op deze plek:
    C:\Program Files\Electonic Arts\De Sims 3\GameData\Shared\NonPackaged\Worlds.
    Als je de sims ergens anders hebt geïnstalleerd ga je naar die map en dan naar \De Sims 3\GameData\Shared\NonPackaged\Worlds.

    8 ) Als je nu je spel start zou je wereld beschikbaar moeten zijn om mee te spelen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top