Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

bevallen in ziekenhuis

XaylaXXaylaX Berichten: 51
weet er iemand hou je naar het ziekenhuis kan met een ******** sim?
want dat kan niet door er met de auto naartoe te gaan

Reacties

  • little_doloreslittle_dolores Berichten: 99
    juni 2009 aangepast
    Volgens mij kon je, zodra de bevalling begint, op je sims klikken en iets kiezen in de trant van "naar het ziekenhuis gaan"
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    juni 2009 aangepast
    Op je sims klikken en 'in het ziekenhuis bevallen'.
    Bij mij gaat dat automatisch? Ik wil eigenlijk weten hoe je thuis kan bevallen want mijn sim gaat altijd naar het ziekenhuis :-o
  • XaylaXXaylaX Berichten: 51
    juni 2009 aangepast
    oke bedankt ik heb zelf nog een tijdje gezocht en ik heb het gevonden

    als er een berichtje komt met dat je sims gaat bevallen, ga je naar de kaart klik je op het ziekenhuis en dan kan je bevallen in ziekenhuis kiezen
  • xMariekjexMariekje Berichten: 194
    juni 2009 aangepast
    bij mij gaan ze automatisch naar het ziekenhuis hoor, hoe laat je ze dan thuis bevallen? xD
  • xinouthxinouth Berichten: 508
    juni 2009 aangepast
    XaylaX schreef:
    oke bedankt ik heb zelf nog een tijdje gezocht en ik heb het gevonden

    als er een berichtje komt met dat je sims gaat bevallen, ga je naar de kaart klik je op het ziekenhuis en dan kan je bevallen in ziekenhuis kiezen

    Dat hoeft niet persé. Je kan ook de zwa.ngere sim selecteren en op haarzelf klikken en dan de optie kiezen om in het ziekenhuis te bevallen, of eventueel een andere sim in het huishouden en dan op de zwa.ngere dame in kwestie om haar naar het ziekenhuis te brengen.

    Thuis bevallen ben ik ook niet achter.. Ik denk gewoon geen optie selecteren? Misschien op het bed klikken, ik weet het niet, ik heb het nog niet geprobeerd.
  • XairaaXairaa Berichten: 27
    juni 2009 aangepast
    Ik ben een keer thuis bevallen (in de sims dan :P ) gewoon heel simpel door de actie dat ze in de taxi om naar het ziekenhuis te gaan, weg te klikken.
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    juni 2009 aangepast
    Inderdaad, over thuis bevallen moet je gewoon weigeren als de optie komt om naar het ziekenhuis te gaan.

    Dan kun je thuis wel een paar uur wachten, dingen doen zijn dan niet meer mogelijk, gewoon gespannen afwachten ;)
  • simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    juni 2009 aangepast
    Cool, ik heb nog nooit een z.w.a.n.g.e.re sim gehad. Ik speel met huishoudens bestaande uit een sim, namelijk :lol:
  • emma121210emma121210 Berichten: 16
    juni 2009 aangepast
    hoe gaat die bevalling dan? haha. :lol:
  • MelissaRoosMelissaRoos Berichten: 1,462
    juni 2009 aangepast
    De bevalling in het ziekenhuis zie je niet, want je kunt het ziekenhuis zelf niet in, dus dat weet ik niet :oops:
  • _Mogway_Mogway Berichten: 96 Denderende Dreumes
    juni 2009 aangepast
    Thuis gaat het net zoals in sims 2 ze draaien rond buik weg en baby is daar
    Eigenaar van dms2c.com
  • XairaaXairaa Berichten: 27
    juni 2009 aangepast
    emma121210 schreef:
    hoe gaat die bevalling dan? haha. :lol:
    Als je thuis bevalt is dat ook niet echt spectaculair. Je sim krijgt steeds weeen, dan staat ze even te puffen dat is wel grappig trouwens.:mrgreen: Na een tijdje wachten verschijnt er een venstertje en kun je een naam intypen. Daarna heeft je sim een baby in haar handen.
  • Huggy693Huggy693 Berichten: 291
    juni 2009 aangepast
    Ik kan het ziekenhuis wel in maar ik zie alleen een witte ruimte, en hoor geluiden maar zie verder niks zoals op een filmje op you tube, daar zag je een bed en mensen eromheen, dit had ik eigenlijk verwacht.
  • AledawnAledawn Berichten: 126 Koddige Kleuter
    juni 2009 aangepast
    Ja, dat vind ik ook zo jammer..
    I've spend all my time waiting, for that second chance.
  • jimmyxloisjimmyxlois Berichten: 108
    juni 2009 aangepast
    Misschien komen dat soort dingen nog met uitbreidingen komt.
    Is al heel wat dat je je sims helemaal ziet haasten naar een ziekenhuis om daar te bevallen =D
  • simsceliasimscelia Berichten: 88
    juni 2009 aangepast
    van haasten is bij mij nou niet echt sprake.
    Ze hebben eerst ruim 20 sim-minuten voor de deur gestaan van het ziekenhuis :lol:
  • jimmyxloisjimmyxlois Berichten: 108
    juni 2009 aangepast
    Haha.. nouja soms haasten ze zich naar het ziekenhuis en dat ziet er best grappig uit :lol:
  • FlodderFlodjeFlodderFlodje Berichten: 3
    OMG WEET JE WAT ER IS MET MIJN SIMS ZE WIL NIET BEVALLEN EN ZE IS IN HET ZIEKENHUIS! HELP
  • FlodderFlodjeFlodderFlodje Berichten: 3
    :'(
  • irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    Je kunt ook thuis bevallen door op het wiegje te klikken en dan op bevallen ;)
  • irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    Of gaat dit niet over sims 4?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top