Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn sim kan niet verloven/trouwen, help?!

Eriksen23Eriksen23 Berichten: 4 Pruttelende Peuter
Mijn sim heeft een romantisch relatieverhaal (geheime crush) voltooid maar de optie om te verloven is er niet, doe ik iets verkeerd?

Reacties

  • florien_xxflorien_xx Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    hebben ze al vaste verkering? en is het roze balkje helemaal vol?
  • Eriksen23Eriksen23 Berichten: 4 Pruttelende Peuter
    Mijn sim heeft het relatieverhaal 'meer dan vrienden met voordelen' helemaal afgerond, maar opties over samenwonen of verloven oid zijn niet te vinden
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Is die Sim soms met pensioen of een oudere? Met oudere of gepensioneerde Sims kan niet getrouwd worden (bron). Is de Sim wel op de kavel? Misschien moet de Sim bespeelbaar zijn?

    Heb je deze stappen ondernomen?
    I'm at level 22 in The Sims Mobile, my sim reached level 10 ("secret crush" story) with a npc and I selected the proposal event. I then bought the wedding home collection and selected the wedding arch, but the "get married to" action is locked because it says it requires being engaged to another sim.
    (zelfde bron als hierboven genoemd).

    Ook kun je geen nieuw verhaal beginnen met dezelfde twee Sims, er kan maar één verhaal per twee dezelfde Sims gespeeld worden. (bron). Misschien ligt het daar aan.
  • Eriksen23Eriksen23 Berichten: 4 Pruttelende Peuter
    De sim is niet met pensioen of een oudere, hij is zelfs nog vrij jong. De sims is inderdaad op de kavel en de stappen die je noemt zijn voor mij niet haalbaar omdat het 'proposal' evenement helemaal niet beschikbaar is.Het enige wat ik inderdaad kan bedenken is dat de sim bespeelbaar moet zijn maar volgens mij ben ik al eerder getrouwd met een niet bespaalbare sim.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Eriksen23, zelf speel ik The Sims Mobile niet. Ik haal mijn informatie over dit spel uit Google. Dus probeer dat eens: met Google zoeken naar verklaringen en oplossingen. Als Nederlandstalige zoekopdrachten niet de informatie geven die je nodig hebt, probeer dan eens Engelstalige zoekopdrachten.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top