Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Spel wilt niet opstarten

Hoi hoi,

Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb net de Sims 4 gekocht en geïnstalleerd. Alleen als ik hem nu wil spelen krijg ik steeds deze melding: Origin loopt momenteel niet. Zorg dat origin loopt voordat je De Sims 4 probeert te spelen.
[D3382ced:984c6a38:00000000:00000000]
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals laten updaten en repareren, maar dit hielp ook niet.
Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt :smile:

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik denk dat je beter eerst Origin opnieuw kan installeren.

    Some angels choose fur instead of wings
  • rachel93xxrachel93xx Berichten: 2
    Deborah schreef: »
    Ik denk dat je beter eerst Origin opnieuw kan installeren.

    Dat heeft helaas ook niet geholpen :neutral:
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Klik in dat geval met de rechtermuisknop in Origin op De Sims 4 > Spelopties > Geavanceerde startopties en kies voor 32 Bit.
  • RosaaaRosaaa Berichten: 8 Brabbelende Baby
    Ik had ook zo'n soort van probleem en ik heb het opgelost door een nieuw account op mijn laptop aan te maken voor de sims 4. Ik hoop dat dit lukt
  • sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    [D3382ced:984c6a38:00000000:00000000] is zeer vaag, en ik betwijfel of je daar iets mee aan kan vangen.
    Om je probleem op te lossen zouden we wat meer algemene informatie moeten hebben, zoals:
    - Wat is je lievelings gerecht (GRAPJUH)

    - welk besturingssysteem gebruik je?
    - wat voor soort computer heb je?
    - hoeveel geheugen heeft je computer; en,
    - kan je misschien ook ergens vinden welke videokaart?
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @sandralafebre, Dat probleem is oud en al verholpen.
    Meestal een probleem niet toegankelijke locaties, ontbrekende rechten, instellingen aanpassen, software die je hebt draaien. Origin programma is verouderd.
    Probleem werd opgelost door Origin programma opnieuw installeren, als nieuwe gebruiker maken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top