Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Orgin en op nieuw installeren

Hoi allemaal :)

Ik vraag me af waar mijn uitbreidingspakketten staan in orgin?
En ik vroeg me af als ik het van mijn computer verwijder kan ik dan alles nog installeren?
Want momenteel heb ik wel een cd van de basis sims 4 maar ben mijn cd sims 4 aan het werk kwijt.
Dus stel dat ik alles op nieuw wil installeren heb ik alleen de sims 4 basis cd nodig? of kan het zo via orgin?

want ik wil het graag op nieuw installeren omdat mijn spel uitvalt dan loopt die vast en sluit die het spel af.
Wordt foutcode gemeld... :( dus ik moet tussen door opslaan.

soms denk ik dat het komt omdat mijn laptop te warm wordt..

zit er ook wel eens aan te denken om m'n hele latop leeg te halen zodat sims 4 er weer fris op kan.

Allemaal keuzes hihi.

Maar wil graag zekerheid dat het voor altijd op orgin blijft staan met of zonder cd. want ik heb ook uitbreidingen zonder cd gekocht.

Groetjes ingel

Reacties

  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Hoi hoi @Ingel1991,

    Je kunt de uitbreidingen in Origin terugvinden door op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor Extra Content.

    3zoibapy4561.jpg

    Je kunt De Sims 4 en de uitbreidingen installeren via Origin (heb je geen disc nodig) door in Origin de productcode van De Sims 4 en de uitbreidingen te verzilveren. Klik hiervoor op Origin > Productcode verzilveren en voer de code in. Hierna kan je het spel gewoon terugvinden in jouw Gamebibliotheek in Origin.

    Als het spel op Origin zal het spel niet zomaar verdwijnen :)

    Succes!

    Jason
  • Opties
    Ingel1991Ingel1991 Berichten: 28
    DAnkje Jason! voor de tip
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top