Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

6 februari 2018 Patch Notes - PC 1.39.74.1020 / Mac 1.39.74.1220

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
Prettig 18e jubileum Simmers!

18 jaar? We zijn nu allemaal volwassen. Ik vraag me af of de grijze haren al te zien zijn? Zo ja, dan ga ik terug naar Creëer-een-Sim voor wat aanpassingen.

In de tussentijd, alhoewel, laten we onze sapjes omhoog doen voor een proost op jullie, de fans! Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie deze 18 jaar lang voor ons waren... en als je het vanaf het begin was, dan verontschuldig ik mij voor het grote aantal doden door keukenbranden! Hopelijk heb je geleerd dat het beter is enkele uren voordat je mac n' cheese maakt een salade te maken (schud vuist naar die demonische brandstichter van een mac n' cheese).

We hebben voor jullie enkele nieuwe dingen in het spel.

Wat is er nieuw?

Een nieuw kapsel voor de vrouwen (yup, mannen kunnen dit kapsel ook gebruiken). De Creëer-een-Sim artiesten gingen ervoor met dit kapsel, het is geweldig! (voor details, de asset naam ervan is yh en ymHair_EF10MedCurl).

Een nieuw Jubileum T-shirt voor mannen en vrouwen! Je vindt deze in Creeer-een-Sim onder... T-shirts.

En 10 nieuwe huidskleuren met koele en warme ondertonen om de mogelijkheden van de Sim uit te breiden.

...en we hebben een aantal problemen verholpen.

Algemene problemen
  • Nachtclub sms uitnodigingen zullen nu alleen tussen 20:00 en 24:00 (middernacht) langskomen.
  • Zwangere sims kunnen niet langer snel verouderen
  • We hebben de fontein van de jeugd ontdekt!
  • Je hebt geen kinderen, toch?
  • De fontein van de jeugd is een grap!
  • Overleden Sims die naar de onderwereld vertrokken zijn zullen niet allen als levend te zien zijn in de stamboom.

**** probleem
  • Sims zullen niet langer gaan dansen voordat een **** van de probeert te drinken.
  • Dit was een echt probleem. Yup

Stedelijk Leven probleem
  • Vegetariërs kunnen nu veilig Eieren en Toast eten zonder de negatieve effecten te ontvangen.
  • Vegans zijn niet blij met het vooruitzicht.

Nogmaals, heb een geweldig jubileum en bedankt voor jullie ondersteuning!

-SimGuruGnome
Deze discussie is gesloten.
Return to top