Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Huisdieren laten paren

jujuudjejujuudje Berichten: 25 Pruttelende Peuter
Ik heb het idee dat ik een bug heb gevonden in de nieuwe uitbreiding (honden en katten). Het lukt niet om mijn twee honden te laten paren. Ik krijg wel de optie om de huisdieren met elkaar te laten paren maar vervolgens gebeurd er niks. Ze gaan wel naar elkaar toe maar dan komen er boven beide dieren een wolkje met een streepje er doorheen (iets wat lijkt op dat ze elkaar niet mogen).....

Wat is er nou leuker dan een nestje puppy's :)

Reacties

  • MooonieMooonie Berichten: 105 Koddige Kleuter
    Is niet een van de twee gesteriliseerd/gecastreerd? Anders inderdaad misschien geen klik met elkaar..weet niet in hoeverre dat kan veranderen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Volgens mij kan een dierenarts een castratie ongedaan maken, meende gisteren zoiets gezien te hebben.

    Some angels choose fur instead of wings
  • jujuudjejujuudje Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    Nee beide zijn niet gesteriliseerd of gecastreerd. Heb ook even het engelse forum bekeken en er blijken meerdere last van dit "probleem" te hebben. Mocht het iemand toch lukken dan hoor ik het graag ;)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik denk dat ze sowieso eerst een klik met elkaar moeten hebben.
    Das met mensen niet anders he? ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MooonieMooonie Berichten: 105 Koddige Kleuter
    Mij is het met katten gelukt.
  • xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    Gister is het mij 2x gelukt. In de tijd tussen het 1e en 2e nestje heb ik het ook een aantal keer geprobeerd en toen lukte het ook niet.
    Misschien lukt de 'bevruchting' ook niet altijd en misschien zijn ze ook niet altijd 'vruchtbaar' :tongue: Net zoals in het echt?

    Ik weet niet of dit echt zo is, het voelde gister niet als een bug of zo..
  • SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
    bij mij was het bij het eerste "stelletje" honden ook gelukt...
  • TwinkelMovieTwinkelMovie Berichten: 6
    december 2017 aangepast
    Ik wilde voor het eerst een nestje kittens maar bij de optie: aanmoedigen om te paren
    Staat: geholpen huisdieren kunnen niet paren
    Weet iemand wat ze daar mee bedoelen want de twee katten die ik wilde laten paren zijn beide NIET ziek.

    Ik heb wel al een keer een nestje puppy’s gehad

    *edit* opeens krijg ik een melding dat mijn kat aan het bevallen is???!!!
    Uh.... oké ?
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @TwinkelMovie

    Als huisdieren geholpen zijn (gecastreerd of gesteriliseerd) kun je deze procedure ongedaan laten maken. Als je Sim dierenarts is en zelf een kliniek heeft met een operatietafel, kan je Sim dit doen. Is je Sim geen dierenarts, dan kun je een dierenarts bezoeken.

    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-honden-en-katten-dierenarts-en-dierenkliniek.html
    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-honden-en-katten-gids.html
  • leafoflorienleafoflorien Berichten: 52 Denderende Dreumes
    Ik heb hetzelfde probleem, ik heb al iets van 20 keer geprobeerd ze te laten paren, maar ze grommen zelfs naar elkaar. Hoe zou ik ze in godsnaam een betere band kunnen laten krijgen?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @leafoflorien, als dieren een afkeer van elkaar hebben, is dit heel moeilijk te veranderen.
    Maar misschien kan je er nog een ander dier bij adopteren? Let dan wel op de eigenschappen zodat het niet botst.

    Some angels choose fur instead of wings
  • leafoflorienleafoflorien Berichten: 52 Denderende Dreumes
    @Deborah Bedankt voor de tip!
  • RonnekeRonneke Berichten: 2
    februari 2018 aangepast
    leafoflorien schreef: »
    Ik heb hetzelfde probleem, ik heb al iets van 20 keer geprobeerd ze te laten paren, maar ze grommen zelfs naar elkaar. Hoe zou ik ze in godsnaam een betere band kunnen laten krijgen?

    Ik had hetzelfde probleem, ik heb het dier waarmee ik mijn huisdier wilde laten paren gewoon toegevoegd aan mijn familie, ook al was het geen zwerfhond. Gewoon shift ingedrukt houden en dan op de hond klikken, dan krijg je als het goed is een actie 'aan familie toevoegen' (zo niet dan moet je eerst de cheatbalk openen met ctrl + shift + c en 'testingcheats true' invoeren). Toen heb ik de hond die ik net had toegevoegd de opdracht gegeven om te paren (met mijn huisdier dus) en dat werkte, ze gingen paren (volgens mij zelfs 2x) en mijn huisdier is nu zwanger :blush:
  • RonnekeRonneke Berichten: 2
    Ronneke schreef: »
    leafoflorien schreef: »
    Ik heb hetzelfde probleem, ik heb al iets van 20 keer geprobeerd ze te laten paren, maar ze grommen zelfs naar elkaar. Hoe zou ik ze in godsnaam een betere band kunnen laten krijgen?

    Ik had hetzelfde probleem, ik heb het dier waarmee ik mijn huisdier wilde laten paren gewoon toegevoegd aan mijn familie, ook al was het geen zwerfhond. Gewoon shift ingedrukt houden en dan op de hond klikken, dan krijg je als het goed is een actie 'aan familie toevoegen' (zo niet dan moet je eerst de cheatbalk openen met ctrl + shift + c en 'testingcheats true' invoeren). Toen heb ik de hond die ik net had toegevoegd de opdracht gegeven om te paren (met mijn huisdier dus) en dat werkte, ze gingen paren (volgens mij zelfs 2x) en mijn huisdier is nu zwanger :blush:

    Oh, en je kunt natuurlijk gewoon op je huisdier klikken en de optie 'aardig zijn tegen' gebruiken maar ik weet niet zeker of dat lukt (ik heb het zelf nog niet geprobeerd). In ieder geval zouden ze dan een betere band moeten krijgen. :smile:
  • xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    Is het jullie nooit opgevallen dat er (sims)dagen bij zijn dat honden/katten lijken loops/krols te zijn?
    Er zijn momenten dat de hond dan gaat zitten en dan blaffen of zo en vervolgens komen er hartjes uit de bek.
    Volgens mij zijn dit de momenten wanneer ze het meest 'vruchtbaar' zijn?

    Zodra ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn, gebeurd dit ook niet meer.
  • SimmygirlSimmygirl Berichten: 2 Brabbelende Baby
    ik heb ook precies hetzelfde probleem maar wat was de bedoeling van dam met shift en klikken nou precies?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik denk dat ze daar de cheatcode mee bedoelen, die moet dan wel eerst aan staan

    Some angels choose fur instead of wings
  • dutchcowboy52dutchcowboy52 Berichten: 26 Pruttelende Peuter
    xNouk schreef: »
    Is het jullie nooit opgevallen dat er (sims)dagen bij zijn dat honden/katten lijken loops/krols te zijn?
    Er zijn momenten dat de hond dan gaat zitten en dan blaffen of zo en vervolgens komen er hartjes uit de bek.
    Volgens mij zijn dit de momenten wanneer ze het meest 'vruchtbaar' zijn?

    Zodra ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn, gebeurd dit ook niet meer.

    Volgens mij hebben ze dan de gemoedstoestand "flirterig" (dat met die hartjes)
  • laylalitjelaylalitje Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik heb een probleem denk ik, bij mij staat de optie om ze te laten paren niet
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ze moeten wel eerst heel goed bevriend zijn he?

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top