Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn sim wilt en doet niks meer

Jynthe28Jynthe28 Berichten: 2
Hoii allemaal,

Ik heb een klein probleem met mijn sim. Mijn sim wilt helemaal niks meer doen. Volgens hem kan heeft hij geen ruimte om de ruimte uit te komen. Ik heb echt alles al geprobeerd. De ruimte omgebouwd, de muur eruit gesloopt, heb hem al een aantal keer gereset en heb ook al een update gedaan van het spel.

Weet iemand wat ik nog meer kan doen om dit probleem op te lossen. Alvast bedankt!

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Reset de Sim eens:
    • Open het cheatvenster met [CTRL] + [SHIFT] + [C].
    • Typ in ​resetsim <voornaam en achternaam Sim>. Zonder haakjes invoeren.
  • Opties
    Jynthe28Jynthe28 Berichten: 2
    Het werkt helaas niet en nu wordt mijn sims helemaal gek omdat hij niks kan doen
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    oktober 2017 aangepast
    Hij kan de ruimte dus niet uitkomen? Bouw je toevallig met de cheat MoveObjects aan? Zoja, mogelijk heb je dan toch voorwerpen op een onnatuurlijke manier geplaatst: op een manier wat normaal gesproken niet mogelijk is als deze cheat uitzet. Zet deze cheat altijd UIT als je het niet gebruikt.

    Als je de cheat testingcheats true aanzet, kun je ergens op de grond klikken met [SHIFT] ingedrukt voor de optie Teleporteer me hierheen. Dan teleporteert de Sim naar de aangewezen plek/grond waar op geklikt is.

    Als de Sim eruit is, ben ik toch wel benieuwd hoe dit probleem veroorzaakt werd. Als je de Sim terugstuurt, hetzelfde probleem? Gebeurt het ook bij andere Sims? Als je het huis tijdelijk opslaat in je Bibliotheek en dan opnieuw plaatst op een ANDERE kavel, lost dat iets op? Als je de huidige kavel sloopt en dan het huis opnieuw plaatst op DEZELFDE kavel, lost dat iets op? Als je gaat spelen met dergelijke potentiële oplossingen, sla dan niet op of sla op onder een andere naam zodat je originele spel intact blijft. Maak sowieso regelmatig back-ups.

    Je kunt het spel eventueel ook repareren via Origin. Die link gaat over de Sims 4. Volgens mij werkt repareren bij De Sims 3 hetzelfde.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top