Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - De Sims4 Seizoen 3 : Winnares seizoen 3 bekend!

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Neem de tijd @LisaSimLife en @Caatje28 . Ik wacht op jullie. :)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    hey allemaal mij lukt het waarschijnlijk ook net niet maar inderdaad morgen wel. ik kon pas beginnen sinds ik dit bericht zag dat was dus 30 oktober maar wegens dingen die hier mis lopen want onze tuin word gedaa maar shots en scheef en duurt en eeuw door mensen en dna meotn we ook nog betalen dus dat loopt mis en daardoor had ik pas sinds gister tijd om te beginnen maar ik ben op de helft met het huis ik doe mijn best om het toch vanavond voor 12 uur in te leveren want vandaag moest ik ook steeds bij de tuin zijn maar ook ik wil graag uitstel vragen tot morgen middag als het kan @Deborah :o
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Ik moet me misschien toch al terug trekken :(
    Tis me niet gelukt nu iets te bouwen wat me bevalt en ik heb zo tot 22:00 college.
    Morgenochtend om 9 een afspraak bij eenaankoop makelaar (ga misschien mijn eerste huis kopen, spannend!!)
    En daarna de hele dag college en in de avond een verjaardagsfeest van een van mijn beste vriendinnen.
    Van het weekend zit ik in antwerpen >.< en dan is het alweer maandag 6 november...

    Groetjes,
    Nisa
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Oh wat jammer, maar wat leuk voor je huis! Hoop dat het een goed gesprek is morgen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @thekattengirl , als je zegt hoeveel tijd je nodig hebt, kunnen we kijken of we er een mouw aan kunnen passen.
    @Cynthia_Nienhuis heeft ook meer tijd nodig, en je moet het ook niet moeten afraffelen.
    Het budget is hier de bottelneck, dat weet ik.
    Ik wacht in ieder geval tot woensdag.

    Enneh, spannend hoor, je eerste huis. ;)




    Some angels choose fur instead of wings
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    ooeh wat spannend @thekattengirl :) ben benieuwd.
    Nee het afraffelen is ook idd neit de bedoeling ook ik merk er de spanning en kon ook nog niet tevreden zijn en ik ga het toch al niet redden merk ik ben pas bij de eerste slaapkamer nu :| zit toch meer tijd in dan gedacht zeg. en idd @Deborah het budget is ook even puzzelen want ik weet nu al dat ik dingen aan moet gaan passen hihi. en ik werk normaal niet met budget zonder een wedstrijd dus plaats je sws gewoon maar wat je leuk vind zonder er naar te kijken [ik dan] en daarom vind ik juist een beperkt budget wel leuk. ik hoop dat jij Nisa tot woensdag genoeg tijd heeft want ik vond het vorig seizoen ook zo leuk om met je in een wedstrijd te zitten en je hebt super mooie dingen gemaakt. en de rest natuurlijk ook vind het leuk dat jullie ook weer mee doen. en bedankt Deborah dat we meer tijd krijgen. iedereen een fijn weekend alvast
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    Hoi allemaal, ik heb mijn presentatie op zich af (heb wel een deel zoder tekst zodat ik de deadline zou halen), maar zit nu met het probleem dat mijn powerpoint te groot is voor authorstream. Ik meen me te herinneren dat hier een oplossing voor was, iets met een bepaalde manier van opslaan ofzo, maar ik kan het me zo snel niet bedenken. Als iemand hier een oplossing voor heeft kan ik mijn presentatie morgenochten inleveren. :)


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Marijeee, hier had @SimLibby een oplossing voor.
    Ik heb hetzelfde probleem gehad namelijk.
    Ik zal kijken of ik van het weekend daar de link voor kan vinden, maar misschien weet iemand anders het voor die tijd nog. ;)
    @Cynthia_Nienhuis , omdat @thekattengirl zulke mooie creaties maakt, vind ik dat we haar nu ook tijd moeten geven.

    En jah, de opdracht zelf is niet moeilijk, daarom heb ik het budget laag gehouden.
    Er moet wel een uitdaging in zitten, toch? :wink:

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2017 aangepast
    @Marijeee en @Deborah

    De oplossing is om een afbeelding te selecteren in de Powerpoint presentatie: Opmaak in menu: Afbeeldingen comprimeren (links bovenaan het venster). Als je vervolgens klikt op 'Opties' kun je een andere 'Doeluitvoer' selecteren (150 of 96 ppi ipv de standaard 220 ppi). Je kunt de compressie toepassen op alleen de geselecteerde afbeeldingen, door het bijbehorende vakje aan te vinken, of op al de afbeeldingen door dit niet aan te vinken.

    Maak vooraf even een back-up van je originele presentatie voordat je dit doet. Kijk bij het origineel ook even naar hoeveel MB dat is (dat kan onder meer via de rechtermuisknop: Eigenschappen). Na de compressie doe je dat weer om te zien of je iets bent opgeschoten. Ik vind zo'n voor en na moment altijd erg leuk.

    I'm off to bed. Slaap lekker lieve Simmers.
    Morgenochtend Pilates. Dat doe ik tegenwoordig wekelijks, naast vinyasa yoga. :)
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Woensdag zou ik moeten kunnen redden!!!
    Dat zou me onwijs uit de brand helpen. Dus als jullie tot dan kunnen wachten, heeeel graag!!
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Ik vind wachten geen probleem hoor, hoe meer mensen er mee doen hoe leuker. :)

    Overigens had ik ook niet heel veel problemen met het budget. Ik zat er eerst wel iets meer dan 5000 boven, maar ik had een aantal dure dingen geplaatst die ik heb vervangen en toen was het snel goed.
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    november 2017 aangepast
    Er is een probleem met mijn authorstream account, het is suspended. Ik weet niet waarom, maar dit betekend dat mijn presentatie niet te bekijken is. Ik probeer dit z.s.m. op te lossen!
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Argg ik ben bijna klaar maar de hoeveelheid chrases die mijn game heeft sinds de laatste update zijn om niet uit te houden gahhh zo ververelnd!!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Repareer je spel eens. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @thekattengirl, gebruik je CC en mods? Zoja, heb je die er wel eerst uitgehaald voordat je ging updaten?
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    november 2017 aangepast
    Heb idd spel repareren al geprobeerd, schijnt niet te werken. In alle Fairness het spel freezes voor een a twee minuten en dan werkt het weer. Het is vooral irritant omdat het om de ong 10 min lijkt te gebeuren en ik zie niet waarom. Misschien is het ook wel niet de update maar mijn computer ofzo

    Ik heb geen mods of cc, Dus daar kan het al helemaal niet aan liggen :/

    Ik hoop de ppt morgen voor 18 erop te hebben staan als jullie dat geduld kunnen opbrengen :)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Verwijder ook even localthumbcache.package in de De Sims 4 map in Mijn Documenten. Dit bestand kan problemen veroorzaken in je spel en kan daarom verwijderd worden (na het verwijderen wordt automatisch een nieuw bestand aangemaakt). Als er bijvoorbeeld iets vreemds in je spel is gebeurt of als er iets blijft hangen, is het een goed idee dit bestand te verwijderen. Of bijvoorbeeld nadat je custom content en/op mods hebt verwijderd. Regelmatig dit bestand verwijderen is een goed idee, het bestand kan ook best groot worden (en snel groot worden).
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Waar ergens in documenten zou ik dat bestand moeten kunnen vinden? Ik heb het zelfs geprobeerd via computer doorzoeken, maar ik vind het niet O.O
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2017 aangepast
    @thekattengirl

    a8zt120hxurn.jpg


    Als je het niet hebt, heb je mogelijk al je cache bestanden verwijderd. Na het opstarten worden de cache bestanden weer opnieuw aangemaakt. Je kunt deze bestanden altijd veilig verwijderen maar die localthumb is het belangrijkste om regelmatig te verwijderen.
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    november 2017 aangepast
    @thekattengirl dit heb ik ook al wat gek. ik heb ook een paar maffe bugs na de update zoals sweefende vloerkleden en er is tot nu toe 1 buitentafel die je niet in andere kleuren meer kan veranderen die is van of perfect patio of tuinaccessoires weet ik even niet meer haha. ik ben ook nog steeds bezig maar voor 12 uur moet het sws klaar zijn. ik hoop dat het jou ook lukt of gelukt is om het af te krijgen. mij is het nog niet gelukt omdat wij een gedoe hadden met onze tuin die bestaraat zou worden maar dat ging helemaal mis en dat is pas sinds gister goed gekomen. @SimLibby bedankt voor je tips.

    edit: en inderdaad @Deborah er moet zeker een uitdaging in zitten ;)
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    november 2017 aangepast
    Ik was in eerste instantie niet erg bewust van het budget XD Had een huis gemaakt ter waarde van 300.000 xD Hahaha omg, ben zo lang bezig geweest alles te downgraden en kamers kleiner te maken, maar het is gelukt!!
    Nu ben ik bezig met de pptt dus moet sowieso vandaag lukken, hoewel 18 misschien toch iets te enthusiast gedacht was.


    EDIT:
    UPLOADING.......
    Post edited by thekattengirl on
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    november 2017 aangepast
    OMG Als er al een week wat mist gaat gata oook alles mis he. eerst dat gedoe wat @thekattengirl dus ook had en nou was mijn presentatie te groot :joy: ik moest alles afbeeldingen verkleinen. [ ik doe dat trouwens via tinyPNG voor als iemand dat wilt weten scheeld heel veel. sorry @Deborah voor de late upload :open_mouth::confused: en Thekattengirl haha mijn huis was ook te groot en waarde was 200.000 bij mij haha

    Edit: Ik zie net dat het einde van mijn presentatie bij bedankt voor het kijken de tekst niet super goed te zien is ik weet neit waarom maar de achtergrond foto hoort net zo te zijn als op de eerste pagina. ik heb het opnieuw geupload maar het blijft het zelfde geen idee hoe dat kan. sorry daar voor.
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    OMG, ik ben nu aan het doorlezen waar al die updates voor zijn, misschien een idee voor een volgende opdracht:

    NIEUWE DAKEN!!!! EINDELIJK RONDE!!!
    Four new roofs are available in Build Mode: Pentagonal, Hexagonal, Octagonal, and Round Roofs!
    All four can be found in the Roofs category.
    Advanced Curvature Mode!
    When you have a roof selected, hit SHIFT+C to expand your roof curvature edit options.
    Gabled and Hipped roofs have additional manipulation points so their eaves can be adjusted on all 4 sides.

    VERKLEINEN OBJECTEN!!
    Shrink Objects, you can now shrink objects in your game using the Size Down cheat!
    Similar to the Size Up cheat, which uses the Close Bracket, the Size Down cheat uses the Open Bracket.
    This only changes the visual appearance of the object, and not the behavior.
    Using it alongside MOO can allow you to create some great decorative configurations - like shelves full of MySim collectibles, or a Gulliver land to explore!
    Be wary however, not all objects shrink or enlarge as expected. It is a cheat after all.
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    november 2017 aangepast
    Hoi allemaal
    Ik heb een probleempje met mijn spel en ik dacht dat iemand hier misschien een oplossing zou hebben.

    Als ik in mijn spel naar buildmode, CAS of live mode (alles behalve de kaart dus eigenlijk) wil gaan krijg ik de volgende error:
    0ijyiuxfd2f4.png
    Ik heb mijn spel al een paar keer opnieu opgestartd, gerepareerd en het thumbcache (?) bestand gewist maar dit heeft allemaal niet geholpen.
    Ik heb gisteren honden & katten geinstalleerd maar ik heb de hele ochtend nergens last van gehad. Pas nadat ik ongeveer twee uur niet had gespeeld (het spel stond wel open maar mijn laptop stond in slaapstand) en ik daarna naar buildmode probeerde te gaan kreeg ik de error.

    Weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    november 2017 aangepast
    @Marijeee Ik kan je er helaas niet mee helpen :( Geen idee wat dat inhoud. Heb je het al geprobeerd te vragen elders op het forum Zoals hier op het technische forum: http://forums.thesims.com/nl_NL/categories/ds4-technisch-forum

    In ander nieuws, het bod wt ik het gedaan op het huis is geaccepteerd, binnenkort wordt de koopakte opgesteld en dan hebben we ons eerste huis!!!!! wooot
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Spannend zeg!! Ik ben toch hopelijk niet de enige die haar nieuwe huis in de sims maakt om te kijken hoe je het beste kan inrichten? Zo wel, het werkt echt! Tip :tongue: :wink:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @thekattengirl, van harte gefeliciteerd!!!

    @Caatje28, dat heb ik ooit wel gedaan, maar dat was nog in De Sims2, en daar had je (zonder hacks) niet zoveel mogelijkheden.
    Ik denk dat ik het nu in De Sims4 veel beter zou kunnen zien. ;)
    Maar ik woon hier nu al 12 (of 13) jaar.

    Some angels choose fur instead of wings
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Heb ik al gedaan :p alleen het formaat vd woonkamer is nu een stuk groter dan in het echt, dus ratio van een vakje per x meter is me lastig in te schatten...
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    sorry @Marijeee ik weet ook niet wat dat is heb je de vraag misschien gesteld op Facebook op de sims 4 groep?. en @Caatje28 dat heb ik ook al eens gedaan haha niet in het begin dat de sims 4 er was. we wonen hier bijna 4 jaar maar wij zijn bezig in huis en wouden een andere indeling en dat heb ik eerst in de sims getest ook muur kleuren enz haha. @thekattengirl wat een super goed nieuws gefeliciteerd :):smiley::smiley:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Je kunt nog 1 dag stemmen he?
    Niet vergeten!!

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top