Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wanneer De Sims Mobile uitkomt @BE / NL?

ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
Hoi!
Ik las een tijd terug dat er een nieuw spel van De Sims uitkomt, het zou blijkbaar een beetje zoals Freeplay en het computer spel Sims 4 moeten zijn als ik het goed heb begrepen? Ik heb al videos gezien waar het spel dan als BETA wel al is uitgekomen, maar in België en Nederland? Hoe zit dat?

Weet iemand de release datum al?
Zoja, tell me please!

Werkt het dan al op iPhone of enkel op Android?

Groetjes x
De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


Reacties

  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Het spel is als BETA uitgekomen in Brazilië waar het werd getest, kijken of er nog bugs in zaten en deze oplossen. Recentelijk is ook bekend geworden dat het spel sinds kort te downloaden is in Spanje. Verder was The Sims Mobile afgelopen week al te spelen op Gamescom. Er is nog geen releasedatum bekend voor de Benelux, maar aangezien het al uit te proberen was op Gamescom zal die niet meer heel lang op zich laten wachten.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    Het spel is als BETA uitgekomen in Brazilië waar het werd getest, kijken of er nog bugs in zaten en deze oplossen. Recentelijk is ook bekend geworden dat het spel sinds kort te downloaden is in Spanje. Verder was The Sims Mobile afgelopen week al te spelen op Gamescom. Er is nog geen releasedatum bekend voor de Benelux, maar aangezien het al uit te proberen was op Gamescom zal die niet meer heel lang op zich laten wachten.

    Dankjewel voor je bericht!
    Ik weet niet precies wat Gamescom is, een conventie voor games?
    Leuk om te horen dat het spel dan binnekort beschikbaar is!

    Heb het echter het nederlandse spel wel al gespeeld op mijn Android apparaat, wel apk download op een website.
    Werkte goed!
    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Ja Gamescom is een jaarlijks evenement in Duitsland die afgelopen week heeft plaatsgevonden met veel presentaties, hands on evenementen en een beurshal.

    EA was dit jaar ook aanwezig en heeft toen Peuter accessoires, De Sims 4 voor consoles en The Sims Mobile beschikbaar gesteld om uit te proberen. Daarnaast was dat ook de plek waar De Sims 4 Honden en Katten werd aangekondigd.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    Ohja van die uitbreidingen heb ik gehoord!
    Kijk ik ook naar uit! Wow!
    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


  • djalanlumadjang5djalanlumadjang5 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Het zou zo leuk zijn als in de Sims 4 ook weer de seizoenen kwamen. Ook het kopen van een auto vind ik zo énig. Echt een aanrader!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2018 aangepast
    @djalanlumadjang5, Auto's zullen er waarschijnlijk niet komen aangezien De Sims 4 werkt met laadschermen: dan kun je hooguit de auto van het scherm zien afrijden voordat het laadscherm start.

    Wat je wel kunt doen is de speelgoedauto's in De Sims 4 vergroten. Het is niet helemaal hetzelfde maar het is toch iets. In de Bouwmodus (sorteren op functie) bij het menu 'Kinderen' staan een aantal auto's (en andere voertuigen). Selecteer zo'n voertuig en klik op SHIFT en ] om te vergroten (SHIFT en [ is verkleinen al kun je het vergrote voorwerp ook verwijderen en een nieuw voorwerp plaatsen als je de oorspronkelijke grootte terug wilt). Je kunt zo'n beetje al de voorwerpen vergroten en verkleinen. Houdt hierbij wel rekening met de bespeelbaarheid van de kavel. Zo heb ik bijvoorbeeld ooit speelgoedtreinen vergroot om vervolgens, tijdens het testen van de kavel, te constateren dat Sims niet meer konden lopen in het gebied rondom deze treinen (dus heb ik deze uitvergrote treinen maar verwijderd en "echte" treinen gebouwd). Vergrote voertuigen zijn verder niet echt functioneel maar het staat leuk en het geeft je net even wat meer (decoratieve) opties tijdens het bouwen: er kunnen hele leuke dingen gedaan worden met uitvergroten/verkleinen. Zo heb ik een keer rondvaartboten uitvergroot om Venetië te bouwen.

    f5a1hqukwr7h.jpg

    EDIT:
    Je schrijft over De Sims 4 maar zit in het subforum over De Sims Mobile. Geen idee of in Mobile auto's ingevoerd kunnen worden want ik speel dat spel nooit. Hoe dan ook, mijn reactie gaat over De Sims 4 aangezien jij in je bericht schrijft over De Sims 4.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top