Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

verwaarlozing veulen bug?

NynxiNynxi Berichten: 12
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn veulen. ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen.
Mijn veulen heeft ineens de "een vriend verloren (door verwaarlozing)" emotie, en ik weet niet hoe hij hier aan komt of hoe ik er vanaf kom.
Krijg je deze emotie ook als hij bijvoorbeeld een kat of hond als vriend heeft verloren of alleen met sims?
Ik ben een beetje bang dat ze straks mijn veulen komen halen door de verwaarlozing, maar ik weet niet waar de verwaarlozing vandaan komt.
Mijn sim zorgt goed voor het veulen (ook nu is het enige balkje dat minder dan de helft gevuld is de blaas) en ik heb de stal ook net schoon gemaakt. Ik heb zelfs net een heleboel interacties gedaan om het veulen aandacht te geven, ik heb hem verzorgd en ik heb hem de fles gegeven.
De vriendschapsbalk van mijn sim (zijn "moeder") en het veulen staat helemaal vol en ze zijn BFF.

Kan deze verwaarlozing emotie komen door een van mijn katten of honden? of is het een glitch?

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik weet het antwoord niet op je vragen maar weet wel hoe je de gemoedstoestand weg krijgt. Misschien is dat voldoende.
    • Open het cheatvenster met CTRL + SHIFT + C.
    • Typ in testingcheatsenabled true.
    • Klik met [CTRL] ingedrukt op de te verwijderen gemoedstoestand om deze te verwijderen. Hiermee worden ook eventuele gevolgen van de gemoedstoestand verwijderd. In onderstaand venster klik je op de gemoedstoestand.

    uhroxaruev34.jpg

    Sims kunnen ook een dergelijke emotie/ervaring hebben. Mijn ervaring is dat Sims high maintenance zijn en vriendschappen, eenmaal gemaakt, gaan heel snel verloren als je Sims niet voldoende tijd/aandacht aan zijn/haar vrienden besteedt. Daarom koop ik altijd zo snel mogelijk de levenslange beloning "Vriend op afstand". Dieren hebben echter andere soorten beloningen.

    http://www.simsexpressie.nl/levenslange-beloningen.html

    Misschien heeft het veulen de gemoedstoestand gekregen vanwege een vriendschap met een ander dier of mens waar niet voldoende aandacht aan is gegeven.
  • NynxiNynxi Berichten: 12
    Hey SimLibby,

    Ten eerste bedankt voor je antwoord. :smile:

    Ik heb tot nu toe nog geen cheats gebruikt en probeer ze ook waar mogelijk te vermijden. Ik heb het gewoon afgewacht en gelukkig ging de gemoedstoestand vanzelf weer weg na verloop van tijd. Mijn veulen is nu weer gelukkig.
    Maar ik moet zeggen dat het wel even spannend was. vooral toen zijn gemoedstoestand nog verder daalde omdat hij ergens van geschrokken was!

    Toch is het wel fijn om te weten dat de optie voor de cheat wel beschikbaar is als het nog een keer gebeurt en het niet snel genoeg weer goed gaat (gelukkig sla ik mijn spel vaak op), dus sowieso bedankt voor de info. :wink:

    Vraag me wel nog steeds af wat er gebeurd was. hihi. Ik heb de sims pets net nieuw dus ben me nu vooral aan het richten op de dieren en laat contacten met andere sims voor nu een beetje links liggen. de enige sims die ik kan bedenken waar mijn veulen contact mee heeft gehad behalve andere dieren en zijn "moeder" dat zijn de zombies die langs komen en de mevrouw van het dierenasiel waar ik het veulen en andere huisdieren vandaan heb.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top