Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

levenswens en levensbeloningen probleem. help!

NynxiNynxi Berichten: 12
Hey allemaal,

ik heb een probleem met mijn spel (al is het niks vergeleken met een paar andere dingen die ik heb gelezen).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mijn sim heeft de levenswens groenere grassen (als ik me niet vergis komt deze wens uit de supernatural uitbreiding) en de levensbeloningen zelden hongerig, vuilbestand en stalen blaas.
Voor de wens moet je 100 planten tot bloei laten komen.
er staat boven in de hoek een 0/100, waar ik vanuit ga dat ze het aantal planten bedoelen die je tot bloei hebt gebracht. Ik krijg de teller alleen niet omhoog en vraag me af of ik iets fout doe of dat het een bug is.
eerst dacht ik dat het kwam omdat ik items uit de sims store gebruikte om mijn planten sneller tot bloei te laten komen en te oogsten, maar nadat ik een nieuw tuintje had aangelegd en 10 planten op de ouderwetse langzame manier had laten groeien totdat ik ze kon oogsten veranderde er ook niks aan de "0/100". dit is mijn eerste probleem.
Ik vroeg mij af of iemand weet of ik iets fout doe of dat dit een bug is, en ideaal gezien zoek ik natuurlijk ook een manier om het op te lossen als het wel een bug is.
mijn tweede probleem is dat mijn levensbeloningen alle drie niet lijken te werken. mijn sim wordt nog steeds vrij snel vies en hongerig, en stalen blaas lijkt ook niet te werken. ook hier zoek ik zo mogelijk een oplossing voor.

ik heb tot nu toe nog geen cheats of mods gebruikt en doe dit ook liever niet als het ook anders kan, maar ik zou het wel leuk vinden als ik mijn levensbeloningen kan gebruiken. Heeft iemand ideeen voor mij om dit op te lossen?

Reacties

  • Opties
    NynxiNynxi Berichten: 12
    Heb al ontdekt wat ik fout deed met de levenswens, maar heb nog steeds het probleem dat mijn levensbeloningen niet werken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top