Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Beste vrienden

Ik heb een probleem ik heb 2 sims die ik in relatie wil zetten maar ze zijn nu nog maar beste vrienden maar als ik aardig of grappig doe geraakt mijn balk van beste vrienden niet vol & als ik gemeen doe dan wel maar daarna ga ik weer naar goede vrienden? Wat moet ik doen voor meer als beste vrienden te worden ?

Reacties

  • PhilPhil Berichten: 1
    Hoi! Ik heb hetzelfde probleem :( weet jij al hoe en wat ?
  • Erik67Erik67 Berichten: 1
    Ik heb sims 4 op de ps4
    Als ik nou een poppetje creëert en ik ben er helemaal klaar mee en ik druk vervolgens op spelen dan begint het spel met een poppetje wat er heel anders uitziet alleen de naam Klopt nog ik heb het geprobeerd om hem eerst op te slaan maar ook in de bibliotheek staat hij dan met totaal andere kleding en een andere huidskleur Wat doe ik fout
  • Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    @Erik67 je doet als ik het zo lees, helemaal niks fout! Zit waarschijnlijk een probleem in jouw sims. Ik heb dit namelijk zelf nooit gehad, dus kan ik je niet helpen. Moet je aan iemand vragen. Ik kan je alleen vertellen dat we het allemaal zo doen en dat jij niks foout doet. Veel succes met het oplossen!
    Bouwt graag huizen
    wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
    mag je origin kadobonnen geven
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top