Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bepaal wat het volgende accessoirepakket wordt!

MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
Het Sims team vraagt de spelers om hun mening.
https://www.thesims.com/nl_NL/news/sims-4-community-stuff-pack-kickoff
Er komen verschillende polls over welke richting er genomen moet worden voor dit accessoirepakket. Momenteel mag je het thema kiezen.

Dit zijn alle fases:
• Stemmen over het thema (3 - 6 april): selecteer het overkoepelende thema voor het pakket. Elk aspect van het pakket wordt beïnvloed door deze cruciale beslissing.
• Stemmen over de grafische stijl (10- 12 april): kies uit de voorgestelde grafische stijlen die als leidraad fungeren voor onze conceptuele vormgevers bij het ontwerpen van de voorwerpen en kleding.
• Stemmen over de voorwerpen en kleding (18 - 21 mei): blader door de concepttekeningen die we voor het pakket hebben gemaakt en selecteer je favorieten om ons te helpen bepalen welke objecten en kledingstukken worden toegevoegd.
• Stemmen over de onderdelen (23- 26 juni): selecteer de topgameplay-onderdelen die je in het pakket wilt zien.
• Stemmen over het icoontje van het Pakket (herfst): bekijk verschillende icoontjes en selecteer het icoontje dat op de doos en in de in-gamecatalogus wordt gebruikt.
• Stemmen over de naam van het Pakket (herfst): selecteer een titel die het best past bij de sfeer en content van het nieuwe pakket.

Het zal niet direct het volgende pakket zijn (ik kan mij niet voorstellen dan ze een half jaar of langer geen accessoirepakketten uitbrengen), maar wel het eerste pakket ooit waar we als spelers direct invloed op kunnen hebben! En zelfs als het uiteindelijk niet wordt wat jij het liefste wilt, je krijgt wel een kijkje achter de schermen (tot op zekere hoogte) - en dat is ook een unieke ervaring.
EA ID: MDianaSims | Simblr

Reacties

  • StijntjehhhStijntjehhh Berichten: 35
    Het onderwerp voor dit accessoires pakket is bekend! Het is geworden......
    Ecologisch leven accessoires!

    Dit stond bij mij ook op nummer 1 in m'n lijstje.
    Vanaf maandag kunnen we gaan stemmen over de grafische stijl zoals @MDianaSanders hier boven al vermelde!
  • TwinkelMovieTwinkelMovie Berichten: 6
    Ik kan nergens vinden waar ik nu kan stemmen voor grafische stijl! kan iemand mij helpen ? :s
  • StijntjehhhStijntjehhh Berichten: 35
    @TwinkelMovie vanaf vanavond rond 19 uur kun je weer stemmen ;)
  • StijntjehhhStijntjehhh Berichten: 35
    april 2017 aangepast
    De grafische stijl is bekend, het is geworden stijl B!

    Van 18-21 mei kunnen we gaan stemmen over de voorwerpen en kleding :smiley:
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Inmiddels is bekend welke voorwerpen in het stuff pack zullen zitten - op basis van de stemming, plus een bonus item dat al gemaakt was voordat de resultaten bekend waren.
    1qbbxutcak43.jpg
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    En ook de kleding die in het pack komt is bekend gemaakt:
    ak08x582wn1x.jpg
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • lotjetlotjet Berichten: 1
    ik zou graag huisdier terug wil hebben .
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Vanaf vandaag t/m 26 juni kun je stemmen voor de gameplay onderdelen: https://www.thesims.com/nl_NL/news/vote-gameplay-features
    Er zijn vier opties die redelijk uitgebreid zijn beschreven - je kunt helaas niet in het Nederlands stemmen, dus je moet een andere taal kiezen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    *kuch* Zo eerst die laag stof weg!

    Excuses voor het niet verder updaten van dit topic. Maar... het is eindelijk zover, volgende week komt "ons" accessoirepakket uit!
    https://youtu.be/j8yTBEBpZts
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ja, zeg het maar.
    Wie heeft 'm al?
    Wie heeft er al een (geweldig) kavel mee gebouwd?

    Wat vind je er van?

    Ik moet zeggen, ik vind de kleding geweldig. ;)

    Verder had ik een kavel van de community opgehaald, maar ben er niet zo stuk van.
    Dus nou moet ik eerst een geschikt huis gaan bouwen.
    Ik wil dat wassen in die tobbe wel eens uitproberen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik heb 'm! Ben al de mogelijkheden en nieuw toegevoegde gameplay aan het bekijken. En mijn Sim(s) ziet er inderdaad beeldig uit ;) Ik vind die tobbe erg leuk omdat je daarmee ook oudere tijden kan beleven (weet je nog: die Amish kavel opdracht die ik ooit organiseerde voor BMD, zoiets). Ik ga mijn Sims even in bed doen, laten omkleden of zwemmen ofzo. Kijken of ze daardoor hun kleding in de wasmand gooien zodat er wat te wassen valt :p
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Lol, mijn sim is aan wassen in de tobbe (als je ook een machine hebt, kan je kiezen) en jawel, je krijgt er fitness punten voor. :D

    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ik heb 'm ook. Maar ik heb er nog niet mee gespeeld, alleen even bekeken wat erin zit (de omschrijvingen van de items zijn vet grappig, in het Engels althans). Volgens mij kan ik er wel leuke dingen mee maken, ik houd wel van die country vibe. En dat kruidenrekje wordt denk ik een favoriet item. Net als die laarzen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Nou, ik heb iets gebouwd.
    tumblr_p2rji4I95S1v8k7elo3_1280.jpg
    tumblr_p2rji4I95S1v8k7elo4_1280.jpg
    tumblr_p2rji4I95S1v8k7elo2_1280.jpg
    tumblr_p2rji4I95S1v8k7elo1_1280.jpg
    Ik denk dat ik van het weekend aan iets groters ga werken.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    En ook iets gewassen zie ik! :p
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top