Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Open wereld

Hi,

Ik heb de sims 1 (heel even), 2, 3 en nu 4 gespeeld. Bij de Sims 3 vond ik het ontzettend leuk dat er open werelden waren. Nu bij de Sims 4 vind ik dat eigenlijk een grote tegenvaller dat dat er niet is. Misschien dat dat nog als nieuwe update gemaakt moet worden. Idee idee?! Zou voor veel mensen denk ik erg leuk en fijn zijn, want een laadscherm wekt grote frustraties op..

Reacties

  • Opties
    KympulseKympulse Berichten: 133 Koddige Kleuter
    Open wereld is een leuk idee maar ik weet bijna wel zeker dat dat niet gaat gebeuren in De Sims 4. Vooral als je kijkt naar de originele steden zitten de kaarten niet logisch in elkaar. Als je bijvoorbeeld in een buurt bent dan zie je een compleet andere achtergrond dan wat je volgens het kaartoverzicht hoort te zien.

    Dit hebben ze wel goed gedaan bij uitbreidingssteden Windenburg en San Myshuno.

    Verder zou er veel fout kunnen gaan in zo'n patch denk ik. En... de reden dat de laadschermen er juist zijn is dat veel meer simmers nu van De Sims kunnen genieten. In De Sims 3 een hele wereld in één keer laden en goed en soepel laten lopen vraagt ontzettend veel van je computer. Ik persoonlijk als arme student speel op een redelijk oké laptop die De Sims 4 uitstekend draait, maar no way dat ik daar 3 op ga installeren. Dat wordt een grote ramp. Mijn vorige laptop heeft De Sims 3 niet overleefd.

    Wat wel mogelijk zou zijn en waar ik stiekem op hoop is open wijken. Dat als je naar de buren gaat je geen laadscherm hoeft, maar als je bijvoorbeeld naar een andere wijk in je stad gaat wel een laadscherm nodig hebt. Ik denk dat het spel dan nog steeds goed draait op veel computers en laptops. :smile:

  • Opties
    Ik heb hetzelfde probleem, ik zou op mijn laptop nu sims 3 waarschijnlijk niet meer kunnen draaien (bij mij werd het al erg sloom toen ik alles erop had). Ik vind het ook jammer dat de open wereld er niet meer is, maar nu kan ik de sims 4 wel gewoon spelen, dus dan maar liever zo :D.

    maar zo'n open wijk zou ik ook wel wat toffer vinden, want als je al in zo'n wijk loopt en je moet voor een bezoek bij de buren een laadscherm krijgen, is jammer en ik ga eigenlijk bij niemand op bezoek.
    Everyone thinks of changing the world,
    but no one considers changing themselves
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top