Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

simport werkt niet correct

Ik loop tegen het feit aan dat mijn Simport niet werkt en ik heb op dit moment geen idee meer wat ik daartegen moet doen. Ik hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt en de passende oplossing heeft, want ik heb al op verschillende manieren, zonder succes, online gezocht.
Ik heb 1x mijn sim op tour gestuurd en deze is gewoon teruggekomen. Toch geeft simport nu aan dat ik geen sim meer op tournee kan sturen omdat er teveel sims op tournee zijn of in afwachting van recensies. Hij geeft ook geen tourverzoeken weer, terwijl ik die wel via het meldingsbalkje aan de rechterkant krijg. Ook geeft hij vier blokjes neer met silhouetten van hoofden die zogenaamd op tournee zijn. Ik zie dus geen specifieke sim staan en kan hier ook niet op drukken. Totale deinstallatie inclusief verwijderen van de documentenmap heeft niet mogen baten. Wie heeft er een oplossing voor mij? :)

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15874990_10154026526682680_5843535622012827552_o.jpg?oh=a9190a9fb537205862fe31f74ffbaecb&oe=58E6113C (link van de afbeelding waarop je mijn simportboek kan zien!)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top