Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kleding veranderen/nieuwe kopen voor je sim

Hallo.

Ik speel de sims 3 nog niet zo lang en ik wilde weten hoe je meer/nieuwe kleding voor je sims kan kopen.
Want nu heb je gewoon als je op de kledingkast klikt de standaard kleren. Maar kun je er ook nog meer kiezen/kopen?

Sorry als dit al gevraagd is, kon het nog nergens vinden.

Reacties

  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Nee, dat kan niet. Alle kleren zijn, in tegenstelling tot bij De Sims 2, direct via de klerenkast beschikbaar.

    Wel heb je toegang tot een aantal verborgen werkoutfits en -kapsels als je voor je naar Sim creëren gaat de cheat (cheatbalk kan je openen met Ctrl, Shift en C) UnlockOutfits on activeert.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Rainbow-1995xxRainbow-1995xx Berichten: 2
    juli 2015 aangepast
    Bedoel je nu dat je alle kleding alsnog kunt kiezen in de kledingkast? Ik kijk zo zelf wel even, heb het nog niet ontdekt.
    Maar bedankt voor de reactie.
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juli 2015 aangepast
    Ja, het aanbod kleren bij de klerenkast is hetzelfde als in Sim Creëren. Maar als je die cheat dus activeert vóór je de klerenkast (of Sim Creëren) opent, zullen er iets meer kleren beschikbaar zijn (o.a. outfit van de pizzabezorger en postbode).

    Als je uibreidingen koopt krijg je natuurlijk steeds kleding bij, en ook via de Store op thesims3.com kan je kleding kopen. Via Stijl Creëren kan je ook al veel meer kleren maken dan de standaard kleurencombinaties die er zijn.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Als je op je kleding kast klikt zie je staan: outfit kiezen en outfit plannen. Als je op outfit plannen klikt kan je je outfit veranderen
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top