Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Downloads aanschaffen voor dochter onder 16

goedenavond allemaal,

Ik heb een vraag waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen. Mijn dochter van 12 is een gezond fanatieke sims4 speler. Een paar maanden geleden heb ik online een uitbreiding voor haar gekocht. Ik moest een eigen account maken, want zij is daarvoor te jong. De telefonische hulpdiensten van EA heeft toen met een druk op de knop de uitbreiding van mijn naar haar account gezet.
Gisteren heb ik 'luxe feestaccessoires' gekocht, maar maakte dezelfde vergissing; op mijn account gekocht. De medewerker was nu helaas minder behulpzaam, want het op die manier omzetten naar een andere account kocht volgens hem niet meer. Hij gaf de tip om via Amazon een code te kopen, maar dit doen ze alleen aan mensen binnen de VS. Ik zie geen Nedelandse sites die deze uitbreidingssets verkopen...

Wat te doen? Ze kan dus wel de uitbreidingen op CD kopen, maar zou zo niet de andere sets meer kunnen kopen. Het,lukt me niet haar leeftijd te veranderen in haar account.

Dank voor uw tijd!

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2015 aangepast
    Melpel74 schreef: »
    Het,lukt me niet haar leeftijd te veranderen in haar account.
    Kan de leeftijd niet veranderd worden in Origin zelf (dus niet online).
    Jij bent haar moeder en als het van moeder mag, moet het kunnen toch?
    • Start Origin
    • Onder het origin menu --> Account en privacy.
    • Info over mezelf --> basisgegevens bewerken.

    Ik heb het zojuist geprobeerd en kon de geboortedatum aanpassen.
    Melpel74 schreef: »
    Mijn dochter van 12 is een gezond fanatieke sims4 speler. Een paar maanden geleden heb ik online een uitbreiding voor haar gekocht. Ik moest een eigen account maken, want zij is daarvoor te jong. De telefonische hulpdiensten van EA heeft toen met een druk op de knop de uitbreiding van mijn naar haar account gezet. Gisteren heb ik 'luxe feestaccessoires' gekocht, maar maakte dezelfde vergissing; op mijn account gekocht. De medewerker was nu helaas minder behulpzaam, want het op die manier omzetten naar een andere account kocht volgens hem niet meer.
    Anders, contact blijven opnemen met EA totdat je iemand te spreken krijgt die je kan/wil helpen. Anders weet ik het helaas ook niet.
  • goodbeygoodbey Berichten: 3
    juni 2015 aangepast
    Bij mij is ongeveer hetzelfde probleem maar ik vind het origin menu niet met daarin account en privacy zou iemand me daar mee willen helpen door bv een screan te trekken alvast bedankt
    nog een vraagje dit is toch bij het programma origin dus niet op het internet want daar kan ik niet op inloggen
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    goodbey schreef: »
    dit is toch bij het programma origin dus niet op het internet
    Ja.
    goodbey schreef: »
    Bij mij is ongeveer hetzelfde probleem maar ik vind het origin menu niet met daarin account en privacy zou iemand me daar mee willen helpen door bv een screan te trekken

    bgdm1mqobk0t.jpg

    bjbvb3tyvx0i.jpg
  • goodbeygoodbey Berichten: 3
    bedankt voor de screan maar helaas bij miij staat dat niet account en privacy er staat al onmiddelijk offline gaan
    @Melpel74 ik heb wel iets gevonden dat je op de origin website 2 accounten misschien kunt samenvoegen ik weet wel niet wat het is maar misschien is dat iets
    http://help.ea.com/uk/article/switching-emails-from-one-origin-account-to-another/
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Als je niet online kan inloggen, en bovenstaande optie niet beschikbaar is, dan weet ik niet wat je kan doen. Misschien ook contact opnemen met EA. Al is het alleen maar zodat je ze kunnen helpen weer online in te loggen.
  • Hoi!, lekker laat
  • simmieloverxxsimmieloverxx Berichten: 2
    ik heb dit probleem ook! :'( ga morgen contact opnemen met origin :p hoop dat ze mijn leeftijd veranderen B)
  • Anouk417Anouk417 Berichten: 1
    > @simmieloverxx zei:
    > ik heb dit probleem ook! :'( ga morgen contact opnemen met origin :p hoop dat ze mijn leeftijd veranderen B)

    Hoi ik heb ook dat probleem is het bij jou gelukt om het te veranderen?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top