Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Leuke bug bij astronaut carrière: geen melding nieuwe CES onderdelen

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
augustus 2020 aangepast in De Sims 4
Ik heb onlangs ergens geïnformeerd of het nodig was bugs door te geven en mij werd toen verteld dat EA de fora en andere fansites in de gaten houdt en op die manier op de hoogte wordt gebracht over wat er leeft in De Sims Community. Voor het geval EA ook de Nederlandse fora in de gaten houdt, open ik dit topic.

Bij niveau 10 van de tak 'Interstellaire Smokkelaar' van de carrière astronaut worden namelijk nieuwe CES onderdelen ontgrendeld terwijl hier met geen woord over wordt gerept in het venster wat getoond wordt om te melden welke bonussen er zojuist behaald zijn met het stijgen van niveau. Misschien is dit expres gedaan (sommige verrassingen, zoals deze, zijn namelijk erg leuk), misschien is het een foutje, misschien is dit al lang ontdekt op Engelstalige Sims fora (en is EA wellicht al op de hoogte). Voor mij was dit nieuw dus ik meld het even.

235b6z171gt1.jpg
98qx83s3kht2.jpg
q4x31b69nc8k.jpg

Spelers die geïnteresseerd zijn in de carrières, en welke voorwerpen en CES onderdelen worden ontgrendeld, kunnen op mijn site kijken:
De Sims 4 Carrières en bijbanen voor tieners
Doorgehaalde link verwijst naar mijn website SimsExpressie die ik heb opgedoekt per 24-08-2020: link werkt niet meer.
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • Opties
    HyruleHyrule Berichten: 18
    Leuk die kleding! Ik heb ook nog wat een foutje. Als je een nummer gaat schrijven, dan gaat mijn sims non-stop door,...dus als je hem wilt laten stoppen dan doet hij dat niet. Hij stopt pas als hij in zijn broek plast/in slaap valt/naar het werk moet. Anders gaat hij gewoon door. En als je dus halverwege het maken van het liedje stopt, moet je de volgende keer weer helemaal opnieuw beginnen. Hierdoor is de kans klein dat je het nummer af redt :c
  • Opties
    garapoesgarapoes Berichten: 65 Denderende Dreumes
    Dat heb ik ook met dat nummer schrijven. Als ik hem laat joggen of outfit veranderen, dus optie op de persoon zelf, stopt hij meestal.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top