Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Verjaardagstaart?

Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
Mijn sim mag gaan opgroeien naar tiener. Maar ik zie geen verjaardagstaart in het koopscherm. Dus ik dacht: dan moet moeders er maar 1 bakken, maar die heeft m niet in de opties staan. Hoe kan ik m toch laten verouderen of waar haal ik de verjaardagstaart vandaan?

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik kon mijn baby laten opgroeien door op haar te klikken. Daar heb ik ook geen taart bij gebruikt. Dus misschien kan je paps en/of mams eens laten proberen?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    Misschien moet je bij 'Koken' kijken. Ik heb daar namelijk 6 soorten tussen staan. Je kan ook iemand inhuren tijdens het feestje, dan wordt ie ook gebakken voor je.
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    Ik ben er inmiddels achter. Je moet een taart bakken (maakt niet uit welke) en dan als deze klaar is, kun je er kaarsjes op zetten. Dan is het een verjaardagstaart. Zet je er een topper op (bruidspaar) dan is het een bruidstaart. :P
  • Opties
    _Mogway_Mogway Berichten: 96 Denderende Dreumes
    pas wel op met de taart bakken, mijn sim werd uit haar eigen tiener en ik had net de opdracht gegeven om de kaars jes uit te blazen en poof ze was ineens jong volwassen
    Eigenaar van dms2c.com
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    september 2014 aangepast
    Dan moet je er geen kaarsjes op zetten he. ;) Als je de optie ook bekijkt, dan verschijnt er een pop-up boven wat deze interactie doet. :)

    O wacht ff, lezen is ook een vak. Jij wilde dus kaarsjes uitblazen maar je sim was je net voor. Handig. :(
  • Opties
    manukeeeeemanukeeeee Berichten: 9 Brabbelende Baby
    ik heb een verjaardags feestje en de cateraar bakte een taart ik wou er kaarsjes op zetten maar als ik op de taart druk zie ik alleen aan tafel roepen, portie pakken, opbergen en het andere weet ik niet uit mijn hoofd maar er staat geen kaarsjes op de taart zetten bij kan iemand mij hiermee helpen. het is me ook nog nooit eerder gelukt
  • Opties
    tijgertje3838tijgertje3838 Berichten: 3 Brabbelende Baby
    manukeeeee schreef: »
    ik heb een verjaardags feestje en de cateraar bakte een taart ik wou er kaarsjes op zetten maar als ik op de taart druk zie ik alleen aan tafel roepen, portie pakken, opbergen en het andere weet ik niet uit mijn hoofd maar er staat geen kaarsjes op de taart zetten bij kan iemand mij hiermee helpen. het is me ook nog nooit eerder gelukt

    Bij mij precies hetzelfe :(
  • Opties
    Immie_MinoesjeImmie_Minoesje Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik ben in woestijn park ofzo maar ik kan daar geen taart bakken of dansen of een groepsmaaltijd maken en dat moet ik doen maar dat lukt niet

    weet iemand hoe dat gaat in het woestijn park
  • Opties
    MediaMeidMediaMeid Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    ik ben in woestijn park ofzo maar ik kan daar geen taart bakken of dansen of een groepsmaaltijd maken en dat moet ik doen maar dat lukt niet

    weet iemand hoe dat gaat in het woestijn park

    Ik denk dat je dan moet bouwen in het park en een oven, keukenplatform en een muziek installatie moet plaatsen.
    Dan zou het moeten lukken.

    Hopelijk lukt het

    x
    MediaMeid
    "The earth without art is just eh"
    "Life is great cats are better"
    https://scratch.mit.edu/users/MediaMeid/
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Immie_Minoesje en @MediaMeid Als je naar een barbeque gaat in het park en er op klikt kan je kiezen voor de om iets te grillen, Hotdogs bijvoorbeeld. Dat geldt ook als het maken van een groepsmaaltijd.
    Veel plezier met spelen 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    tijgertje3838 schreef: »
    manukeeeee schreef: »
    ik heb een verjaardags feestje en de cateraar bakte een taart ik wou er kaarsjes op zetten maar als ik op de taart druk zie ik alleen aan tafel roepen, portie pakken, opbergen en het andere weet ik niet uit mijn hoofd maar er staat geen kaarsjes op de taart zetten bij kan iemand mij hiermee helpen. het is me ook nog nooit eerder gelukt

    Bij mij precies hetzelfe :(


    Ik krijg ook geen opties voor kaarsjes. Al vanaf het begin niet. Wellicht dat ik steeds iets fout doe hoor.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah, @Immie_Minoesje en @MediaMeid Ik zal het nog eens nakijken. Meestal vier in verjaardagen thuis. Maar na jarenlang, vanaf het begin spelen wonen mijn Sims op de grootste kavel en van alle gemakken voorzien.
    Vanaf het begin heb ik altijd zelf de taarten gebakken en soms zelfs gewoon in de inventaris gestopt om bij een ander iemand te laten verjaren. Nooit problemen gehad met de kaarsjes. Ik zal het eens nakijken.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top