Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

wereld kan niet in het spel worden aangepast

Irja0412Irja0412 Berichten: 7
Ik heb mijn wereld gecreëerd maar als ik huizen wil bouwen en op aanpassen is spel druk lukt dit niet. Het opent origin, ik druk op spelen. Vervolgens opent het startprogramma van Sims.Op spelen, dan kom je op het hoofdmenu waar je jouw spel kan kiezen of een nieuwe maar niet mijn wereld :?: :? Weet iemand hoe dit verholpen kan worden ??
Bij voorbaat dank,

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2014 aangepast
    Nu weet ik niet of deze versie ook in Nederland wordt verkocht maar heb je de "Go social" versie geïnstalleerd van De Sims 3? Deze versie wil Bewerken in spel (Edit in game oftewel EIG) niet rechtstreeks starten. De normale versie van het basisspel start EIG wel rechtstreeks. Het toeval wil dat ik laatst iemand geholpen heb met hetzelfde probleem, hopelijk werkt dit ook voor jou.

    Dit is de link naar dat bericht, waar ook weer links staan naar (potentiële) oplossingen: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/764295.page#12271297

    Om toegang tot dit topic te krijgen moet je de forumtaal wijzigen in Engels --> USA of UK en de link kopiëren naar de adresbalk. Of de link openen in een GC incognito venster want dan krijg je geen gedoe met dat je geen toestemming krijgt om het topic te openen omdat de forumtaal is ingesteld op de verkeerde taal.


  • Opties
    Hallo,

    ik heb het zelfde probleem. Kun je hier in het Nederlandse Forum geen uitleg geven hoe dit te verhelpen?
    want het lukt mij niet om die link te openen ook niet als ik de taal naar Engels verander.

    Alvast bedankt!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top