Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Snap niet hoe ik het moet installeren.

JBoskampJBoskamp Berichten: 5
Heyy, ik heb het spel, maar wanneer ik het in mijn laptop doe, staat er dat het een afbeelding is .als ik op afbeeldingen weergeven klik, staan er echt afbeeldingen!?(sims teken met streep door heen, in verschillend kleuren en groottes) Weet iemand hoe ik het moet installeren?? Want ik snap het echt niet meer...

Reacties

  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    oktober 2012 aangepast
    Als je naar start gaat en dan naar computer kan je daar de sims aanklikken als je disk erin zit. Dan kan je de setup kiezen om te installeren.
  • Opties
    merel1603merel1603 Berichten: 62
    Ik heb windows 8 en elke keer als ik een disk erin stop dan komt er automatisch rechtsboven een melding "(Disknaam) is klaar voor gebruik,kies hier wat u wilt doen met de disk. Dan klik ik op "uitvoeren' en dan opent het installatieprogramma en volg ik de stappen. Maar als je windows 7 hebt dan kan je naar Computer gaan en dan staat er ergens aan de linkerkant de naam van de disk die in je computer zit. Dan klik je daarop en dan installeert het ook. Succes!

    merel1603
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top