Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Geesten laten zich niet zien?

fisjuhfisjuh Berichten: 6
Heey alemaal,

ik heb een vreemd probleem met de Geestenvanger carriere. Als ik namelijk naar geesten moet zoeken en ze dan bannen, kan ik ze wel vinden, maar de geest zelf blijft onzichtbaar. In mijn lijstje rechts staat wel dat ik ze allemaal gevonden heb en ze nog moet verbannen, maar ik zie nergens de geesten rondwaren :S

wie kan mij helpen?

groetjes

Reacties

  • Opties
    akoedjiewoedjieakoedjiewoedjie Berichten: 1
    september 2012 aangepast
    Ik heb net hetzelfde probleem
    Heb ook al op google gezocht naar antwoorden maar kan er geen vinden.
  • Opties
    mbeeeeembeeeee Berichten: 2
    november 2012 aangepast
    Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand een antwoord???
    Komt dit door de laatste patch? (Of een vorige waarschijnlijk?)
    En komt er een oplossing voor? :(
  • Opties
    PinkyMarlyPinkyMarly Berichten: 25 Pruttelende Peuter
    januari 2013 aangepast
    Hee,

    Ik heb hetzelfde. Ik heb sinds ik update heb gedaan en Jaargetijden heb geïnstalleerd dat wanneer mijn sim de opdracht 'spoken vinden en elimineren' krijg, hij de spoken wel vind, maar ik ze niet kan zien.
    Nog niemand een oplossing gevonden?
  • Opties
    HironiusHironius Berichten: 38
    januari 2013 aangepast
    Hier heb ik ook een tijdje last van. Ik dacht door bug-update 1.23 dat dit misschien al verholpen was. Maar ik ben net spokenjager geworden en loop nog steeds tegen hetzelfde probleem aan :(
  • Opties
    fientje02fientje02 Berichten: 40
    januari 2013 aangepast
    ik heb ook nog altijd nog steeds niet opgelost wanneer wel ???????????????

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2013 aangepast
    Probeer dit eens:

    - Open eerst het cheatvenster met ctrl+shift+c.
    - Typ in Testingcheatsenabled true (uitzetten is Testingcheatsenabled false).

    Ga nu naar de (woon)kavel waar de verborgen geesten zijn. Houdt [ctrl] + [shift] ingedrukt, klik op de grond en selecteer Klus ophalen. Dan verschijnt er een tekstvenster rechts bovenaan met Werk uitvoeren. Klik hierop en de verborgen geesten verschijnen. Als het een lege kavel is kan je meteen aan de slag. Als er sims wonen op de kavel kan je de geesten binnenshuis niet bannen, dus bel aan en zorg dat je sim uitgenodigd wordt om binnen te komen.
  • Opties
    RobinBoorsmaRobinBoorsma Berichten: 45
    maart 2013 aangepast
    SimLibby schreef:
    Probeer dit eens:

    - Open eerst het cheatvenster met ctrl+shift+c.
    - Typ in Testingcheatsenabled true (uitzetten is Testingcheatsenabled false).

    Ga nu naar de (woon)kavel waar de verborgen geesten zijn. Houdt [ctrl] + [shift] ingedrukt, klik op de grond en selecteer Klus ophalen. Dan verschijnt er een tekstvenster rechts bovenaan met Werk uitvoeren. Klik hierop en de verborgen geesten verschijnen. Als het een lege kavel is kan je meteen aan de slag. Als er sims wonen op de kavel kan je de geesten binnenshuis niet bannen, dus bel aan en zorg dat je sim uitgenodigd wordt om binnen te komen.

    Bedankt Libby!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top