Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan niet meer op vakantie!

poletjeepoletjee Berichten: 431
Heej!

Iemand anders had dit al gevraagd in het 'TS3 Wereldavonturen' forum, maar ik geloof dat daar niemand kijkt. Helaas hebben wij dit probleem:

Als we op vakantie gaan, komen we daar aan zonder sims met 0 simeleons. Dit is nu al een hele tijd zo! Het is super vervelend, heeft iemand een oplossing??

X. poletjee

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    februari 2012 aangepast
    Heel erg bedankt voor je reactie, maar dat was helaas niet het probleem... Ik kom aan daar in bijvoorbeeld Frankrijk, maar mijn sims zijn er niet. Ik kan dus niet spelen!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    oeps, ik had je vraag iets te snel gelezen.

    Hier staat iets wat je kan proberen voor die sims.

    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/413966.page

    Wat je verder kan doen is saven voordat je sims op vakantie gaan en nooit saven tijdens de vakanties (of onder een andere naam) zodat, als het spel of iets dergelijks vast komt te zitten, je in ieder geval je oorspronkelijke game nog heb.

    En maak regelmatig backups:
    http://simsexpressie.weebly.com/backup-maken1.html
  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    februari 2012 aangepast
    Super bedankt (alweer) Libby! :D

    Alleen snap ik niet echt hoe het nou zit... Je actieve familie veranderen?

    verander je actieve huishouden, sla je spel op, verander je actieve huishouden weer terug naar je oude orignele huishouden.

    Hihi, ik voel me nu echt heel erg blond, maar ik snap het echt niet :oops:
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    Ga tijdens je spel naar Stad Bewerken via het optiemenu [...] links onderaan het venster. In het venster van Stad bewerken heb je ook aan de linkerkant (onderaan in het controlepaneel, vlakbij deze knop [...]) een knop "Van actief huishouden veranderen". Het is een rond knopje met een tekentje erop (ben vergeten welk teken, van huizen of sims of iets in die trant).
  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    februari 2012 aangepast
    Super bedankt, ik ga dit proberen zodra ik uit school kom! :D

    Heb trouwens gister nog eventjes gekeken en ging met een behoorlijk oude familie spelen. Met die familie kon ik dus wel op vakantie. :shock:

    X.
  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    februari 2012 aangepast
    Jaaaaaa het is geluktt!!!! :D Super bedankt Libby! :D
  • DjooisDjoois Berichten: 7
    februari 2012 aangepast
    Hey Libby!
    Zou je mij kunnen helpen!??

    Ik heb hetzelfde geprobeerd; mijn sims konden ook niet meer op vakantie, het spel laadde wel de omgeving maar m'n sims waren nergens. Ik heb toen vanuit Shang sri la (ofzo.. China zeg maar;) ) geprobeerd van huishouden te veranderen, zoals je bovenstaand uitlegd. Inmiddels kan ik sunset valley ook niet meer laden, ik krijg dan shang sri la. M'n sims zijn ook nergens meer te vinden... Help!?
  • DjooisDjoois Berichten: 7
    februari 2012 aangepast
    M'n huis is ook helemaal weg.. en m'n sims hadden 2 kinderen en die zie ik ook niet meer staan bij 'actief huishouden'. Ze zijn nu weer met z'n 2en zeg maar, zoals ik ze had aangemaakt.

    :(

    Hoop dat ik het kan terughalen. In ieder geval bedankt!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2012 aangepast
    Djoois schreef:
    Hey Libby!
    Zou je mij kunnen helpen?

    Ik heb hetzelfde geprobeerd; mijn sims konden ook niet meer op vakantie, het spel laadde wel de omgeving maar m'n sims waren nergens. Ik heb toen vanuit Shang sri la geprobeerd van huishouden te veranderen, zoals je bovenstaand uitlegd. Inmiddels kan ik sunset valley ook niet meer laden, ik krijg dan shang sri la. M'n sims zijn ook nergens meer te vinden...

    Het is ook de bedoeling dat je van actief huishouden verandert in de stad waar de sims wonen en niet in het vakantieland.

    Je krijgt nu China, omdat je na het veranderen van de actieve familie, het spel moet saven. Aangezien je in China van actief huishouden bent veranderd en dus hebt gesaved (vermoed ik) is hiermee Sunset Valley overschreven met China.

    Heb je een backup van Sunset Valley? Zoja zet die dan terug, zie link hoe dat moet. Sowieso regelmatig backups maken.

    Heb je geen backup (voortaan wel maken dus) kan je iets proberen maar ik weet niet of dit werkt. Onderstaande is mogelijk bij sommmige edities van Windows 7 en Vista.

    Ga naar onderstaande map en maak eerst backups.

    C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Saves

    Hierna ga je weer naar deze map en klik je met de rechtermuisknop op de save van China. Selecteer dan Eigenschappen. Ga naar het tabblad Vorige versies. Kijk of hier vorige versies staan. Zoja, selecteer dan een versie met een datum die ligt voordat je van het actieve huishouden veranderde en dit hebt opgeslagen. Klik nu op de knop Terugzetten.
    Je kan ook bij de link kijken. Daar beschrijf ik dit ook met afbeeldingen.

    Als er geen vorige versies staan en je hebt ook geen backup om terug te zetten vrees ik dat je pech heb en opnieuw moet beginnen. Als het goed is staat de familie waarmee je in Sunset Valley speelde wel in de bibliotheek. Dus als je een nieuw spel start kan je deze familie plaatsen om mee te spelen, als je dat wilt.

    PS. Als je zo vlug na het plaatsen van een bericht nog iets wil zeggen kan je dat doen door je bericht te bewerken met de groene knop boven je bericht. Anders ga je dubbelposten, zoals je nu hebt gedaan, dwz meerdere berichten in korte tijd achter elkaar plaatsen. En dat is niet de bedoeling.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top