Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Avalucia - Nieuwe Wereld

«1
AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
avalucialetters.jpg

Avalucia is een nieuwe wereld voor de Sims gemaakt in Create a World. De wereld bestaat voor de helft uit een stad en voor de andere helft uit natuur. Voor ieder wat wils dus!
Hieronder volgt een beschrijving van de stad en een aantal foto’s.

Er zitten geen downloads van andere sites in deze wereld!

naamloosdc.jpg

Nieuwe downloadlink: http://www.mediafire.com/?zj42h09ubpxcyv8

Algemene gegevens

Woonkavels: 23
Nieuwe openbare kavels: 25
(Zelf gebouwde kavels. Grote kavels die uit meerdere aaneengesloten kavels bestaan zijn als 1 nieuw kavel geteld)

Vereiste uitbreidingen: Wereldavonturen, Ambities, Na Middernacht en Levensweg
Accessoire pakketten: Luxe en Buitenleven
(Wereld ook goed speelbaar zonder deze accessoire pakketten, zal bij sommige woningen/gebouwen wat van de inrichting missen)
(Buurtleven en Supersnelle accessoires niet vereist)

screenshot250d.jpg

screenshot257.jpg

screenshot500ss.jpg

De Stad

Het stadsgedeelte van Avalucia heeft een groot winkelcentrum waar echt alles te koop is. Nieuwe kleding nodig? Nieuw bankstel of nieuw behang? Ga eerst langs in het winkelcentrum en koop dan je nieuwe spullen. Mocht het ooit gaan regenen in Avalucia, dan is er ook een overdekt winkelcentrum waar je Sims terecht kunnen.

screenshot281l.jpg

screenshot469.jpg

screenshot486z.jpg

Het Dorp

Het dorp bestaat uit drie gedeeltes. Het grootste gedeelte van het dorp bestaat uit zes villa’s, een speeltuin, kerk, appartementencomplex en een winkelgedeelte.
Naast het villa gedeelte van het dorp is er nog een straat met goedkopere huizen. Rij nog wat verder door en dan kom je uit bij de boerderijen.

screenshot259.jpg

screenshot474e.jpg

Natuurgebied

Avalucia bestaat niet alleen uit gebouwen, maar heeft ook een prachtig natuurgebied. Een zandweg leidt je dwars door de mooie natuur. Het fraaie natuurpark Avalucia Waterfall Park is zeker het bezoeken waard! Verder is er een mooie wandelroute door het bosgebied. Kijk hier goed rond, misschien vind je wel zeldzame metalen, zaadjes of insecten. Vanaf het uitzichtpunt bovenop de heuvels van het eiland heb je een prachtig uitzicht over de stad.

screenshot320t.jpg

screenshot317f.jpg

screenshot377e.jpg

Sportpark

Buiten de stad bevindt zich een groot sportpark. Vrijwel alle sporten zijn hier vertegenwoordigd. Tennis, voetbal, honkbal, hardlopen, alles is hier mogelijk. Twee grote sportcomplexen beschikken over nog meer sportmogelijkheden. Het rode gebouw (De Rode Klaver) beschikt tevens over een subtropisch zwemparadijs.
Het blauwe gebouw (De Blauwe Dahlia) heeft op de begane grond een aantal sportvelden. Op de eerste verdieping is een vergaderzaal en een feestzaal.
Heeft je Sim wat ontspanning nodig? Breng dan een bezoekje aan het wellness centrum in de kelder van het blauwe gebouw. Het wellness centrum bestaat uit meerdere relaxruimtes. Waaronder 2 (grieks en chinees) thema ruimtes.

screenshot350e.jpg

screenshot293.jpg

screenshot215l.jpg

screenshot454i.jpg

Gevangenis

Op een klein schiereilandje ligt de inmiddels wereldberoemde gevangenis Sim River. Deze gevangenis werd beroemd doordat Michael Simfield een tijd geleden wist te ontsnappen, samen met een aantal andere gevangenen. Tot op de dag van vandaag weet nog altijd niemand hoe Simfield uit zijn cel is ontsnapt.
Neem een kijkje in de cel van Simfield en ga op onderzoek uit. Misschien kan jij wel ontdekken hoe Simfield is ontsnapt.

screenshot294p.jpg

screenshot408.jpg

screenshot418py.jpg

screenshot423b.jpg

Bezienswaardigheden

Wat is nou een stad zonder bezienswaardigheden? Avalucia beschikt over een paar prachtige (historische) bezienswaardigheden.

Koninklijk Paleis
Bezoek het Koninklijk Paleis waar de koningen en koninginnen hebben gewoond. Tegenwoordig is het paleis een museum. Maar sommigen zeggen dat de huidige koningsfamilie af en toe nog eens terugkeert naar dit paleis.

screenshot521w.jpg

Koninklijke tuin
Vroeger was dit de tuin waar de koninklijke familie graag vertoefde. Na de verhuizing van de familie is het park opengesteld voor het publiek. Vergeet vooral niet een bezoek te brengen aan deze prachtige, romantische tuin. Perfect voor een romantische avond of als trouwlocatie.

screenshot264i.jpg

Doolhof
Op de plaats waar vroeger het gastenverblijf van de koninklijke familie stond, is nu een groot doolhof gebouwd. Leuk voor de kinderen! En kinderlijke volwassenen natuurlijk…

screenshot530.jpg

Romeinse Muren
Avalucia bestaat al erg lang. Zelfs al in de Romeinse Tijd. De Romeinen hebben een lange tijd in Avalucia gewoon en hadden een enorme lange muur om het stadscentrum gebouwd. Een klein gedeelte van deze muur staat nog overeind.

screenshot287v.jpg

Kathedraal
De Prygplto Kathedraal is een van de bekendste bezienswaardigheden van Avalucia. Deze kathedraal was een cadeau van de Koning van Egypte. Prins Edward van Avalucia is onlangs getrouwd in deze kathedraal. Zeker een bezoekje waard!

screenshot285l.jpg

Nogmaals, er zit geen enkele download in deze wereld. Enkel gratis materiaal uit de Sims 3 Store.

Verder wil ik toch nog even SimLibby bedanken voor de geweldige topics en tutorials die zij heeft gemaakt over CAW. En voor het beantwoorden voor al mn vragen over CAW. Heeft me heeel goed geholpen.

Nieuwe Downloadlink:
http://www.mediafire.com/?zj42h09ubpxcyv8



Helaas is het niet gelukt om de wereld up te loaden naar de uitwisseling. Ik krijg wel de melding dat het uploaden gelukt is, maar vervolgens verschijnt hij niet in mn studio.

Bug report:
Ik heb de wereld inmiddels 3x getest voor deze te uploaden naar de site. Maar het kan natuurlijk altijd nog voorkomen dat er ergens in de wereld iets niet goed werkt. Mocht je iets tegenkomen in de wereld wat zo storend is dat het toch echt aangepast moet worden, laat het dan hier weten. Dan zal ik alles verbeteren en de wereld opnieuw uploaden.
Liever alleen dingen melden die je zelf niet kunt aanpassen, zoals fouten in de routing (sims rennen zeer steile heuvels op of af, Sims lopen ergens vast). Mocht er ergens een muur o.i.d. niet geverfd zijn mag je uiteraard ook melden, maar hiervoor zal ik geen nieuwe wereld uploaden, omdat je dit zelf ook kunt aanpassen. Anders blijf ik misschien aan het uploaden ;)

Meer foto’s (ook van binnenkant verschillende gebouwen):
http://www.slideshare.net/Aranince/avalucia

Veel plezier met Avalucia. Er valt heel veel te ontdekken!

screenshot330tf.jpg

screenshot365h.jpg

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2011 aangepast
    Prachtig!

    Ik sta zelden met een bek vol tanden, maar je hebt me echt sprakeloos gemaakt.

    Wat ziet het er allemaal mooi uit!!!

    Some angels choose fur instead of wings
  • natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2011 aangepast
    Wauw, wat een wereld!

    Ik ga hem meteen downloaden!
    Niet alleen je wereld zelf, maar ook al de prachtig ingerichte huizen en openbare kavels zijn zooooooo leuk!

    Super!

    x.

    Edit: Ik heb ook hetzelfde probleem met uploaden. Het komt gewoon niet in mijn studio terrecht, dus vroeg ik me af, vind jij een het een goede site om donwloads op te zetten? Dan gebruik ik die wel.
    b7n6uom3g173.jpg
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    september 2011 aangepast
    Hele leuke wereld!! :mrgreen:
    Ik download hem vast wel een keer (zit nu op een andere pc dan waar The Sims 3 op staat), en misschien koopt ik binnenkort wat uitbreidingspakketten voor The Sims 3, heb nu alleen nog het basis spel. :P
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • BrutalityBrutality Berichten: 153
    september 2011 aangepast
    Wauw! Erg mooi gedaan!

    EDIT: nog een klein vraagje als je het niet erg vind.
    Op de 6de foto zie ik gebouwen met allen een verschillend nut en een leuk gangetje ertussen. Is dat 1 kavel zoals het Mirabellenplein in één van de bestaande werelden of zijn dat kavels die dicht bij elkaar staan?
    Ik vind de sfeer die de foto uitstraalt erg gezellig. :wink:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    september 2011 aangepast
    Hele mooie stad! Ook leuk gedaan met die gevangenis. Als mijn sims niet al zo enorm sloom zou zijn zou ik 'm downloaden.
  • AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    september 2011 aangepast
    Deborah schreef:
    Prachtig!

    Ik sta zelden met een bek vol tanden, maar je hebt me echt sprakeloos gemaakt.

    Wat ziet het er allemaal mooi uit!!

    Haha, dankjewel! Leuk om te horen!
    natjeheist schreef:
    Wauw, wat een wereld!

    Ik ga hem meteen downloaden!
    Niet alleen je wereld zelf, maar ook al de prachtig ingerichte huizen en openbare kavels zijn zooooooo leuk!

    Super!

    x.

    Edit: Ik heb ook hetzelfde probleem met uploaden. Het komt gewoon niet in mijn studio terrecht, dus vroeg ik me af, vind jij een het een goede site om donwloads op te zetten? Dan gebruik ik die wel.

    Dankjewel!! :mrgreen: Hopelijk vind je het leuk om in de stad te spelen. Als je problemen tegenkomt, dan mag je die hier uiteraard melden. Dan kan ik kijken of ik dat kan veranderen.

    Helaas lukt het me nog altijd niet om de wereld in mn studio te krijgen. Heb het nu al heel vaak geprobeerd. Megaupload vind ik zelf wel een goede site voor downloads. Had er zelf nog nooit wat opgezet, maar wel al vaker wat van gedownload. Dus ik zou Megaupload wel aanraden mocht je een site voor je downloads zoeken.

    Ik las trouwens op internet dat veel mensen hier last van hebben. Iemand zei ook dat zn upload na 2 maanden ineens in zn studio stond. Dus misschien moeten we nog even geduld hebben :P . Misschien dus dat mn wereld er over 2 maanden wel zo'n 20x in staat haha.
    Hele leuke wereld!!
    Ik download hem vast wel een keer (zit nu op een andere pc dan waar The Sims 3 op staat), en misschien koopt ik binnenkort wat uitbreidingspakketten voor The Sims 3, heb nu alleen nog het basis spel.

    Wordt tijd dat je wat uitbreidingspakketten aan gaat schaffen! :wink:
    Voor mijn wereld is Na Middernacht en Wereldavonturen toch wel zeker nodig. Geen idee eigenlijk hoe de wereld er gaat uitzien zonder uitbreidingspakketten..
    Brutality schreef:
    Wauw! Erg mooi gedaan!

    EDIT: nog een klein vraagje als je het niet erg vind.
    Op de 6de foto zie ik gebouwen met allen een verschillend nut en een leuk gangetje ertussen. Is dat 1 kavel zoals het Mirabellenplein in één van de bestaande werelden of zijn dat kavels die dicht bij elkaar staan?
    Ik vind de sfeer die de foto uitstraalt erg gezellig.

    Ook dankjewel!!

    Dat zijn meerdere kavels vlak tegen elkaar aan. Je mag namelijk maar een kavel van maximaal 64x64 maken in CAW. Ik wilde een winkelcentrum maken dat wat groter is, dus heb in totaal 3 kavels naast elkaar gemaakt. Als je goed kijkt zie je op die foto dat het 2 verschillende kavels zijn. Omdat de kavels niet direct tegen elkaar aan mogen liggen, heb ik een stukje grond geverfd zodat het lijkt alsof het in elkaar over loopt. Daar loop je dus van het ene naar het andere kavel. Je Sim loopt gewoon door zonder het in de gaten te hebben.
    Simfreak89 schreef:
    Hele mooie stad! Ook leuk gedaan met die gevangenis. Als mijn sims niet al zo enorm sloom zou zijn zou ik 'm downloaden.

    Dankje!
    Ja die gevangenis was wel erg veel werk haha. Op de foto's staat maar een heeeel klein gedeelte van de gevangenis, maar er is veel in te zien.
    Ik wilde wel een tombe maken in mn wereld. En dacht een tombe in een gevangenis is wel een beetje orgineel.
    Mijn sims spel is ook erg sloom tegenwoordig. Tijd om mn laptop nog eens op te ruimen. Daarna is mn spel ook weer een stuk sneller.


    Nogmaals iedereen bedankt voor de leuke berichten!! :mrgreen:
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2011 aangepast
    Wauw Aranince, wat ben jij goed zeg!

    Prachtig wat je hebt gemaakt.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    september 2011 aangepast
    Heel erg mooi Aranince, ben echt sprakeloos! :D
  • natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2011 aangepast
    Ik heb hem, ik heb hem!

    Wat leuk, nu ben ik allemaal mensjes er in aan het plaatsen, en dan kan ik spelen!

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    oktober 2011 aangepast
    natjeheist schreef:
    Ik heb hem, ik heb hem!

    Wat leuk, nu ben ik allemaal mensjes er in aan het plaatsen, en dan kan ik spelen!

    x.

    Jeeejj leuk!! Hopelijk vind je het ook leuk om in de wereld te spelen! Veel plezier! :mrgreen:

    sims123girl schreef:
    Heel erg mooi Aranince, ben echt sprakeloos!

    Dankjewel!! :mrgreen:
    SimLibby schreef:
    Wauw Aranince, wat ben jij goed zeg!

    Prachtig wat je hebt gemaakt.

    Dankje!! :mrgreen:
    Zonder al je goede tutorials en de verzamelde links in je topic was het waarschijnlijk niet zo goed gelukt!

    Veel succes ook met jou wereld. Ben benieuwd hoe ver je er mee bent en hoe die eruit gaat zien. :D
  • Joyce_simloverJoyce_simlover Berichten: 285
    oktober 2011 aangepast
    WOW echt een geweldige mooie wereld.
    Die zou zo in een uitbreiding kunnen zitten. (hint hint EA :) )
    Ik zou hem ook direct willen downloaden en erin spelen,
    maar mijn sims is ook erg sloom.
    Dus dat is geen optie :(

    Maar echt geweldig goed gedaan. Ik beveel hem zeker aan voor de andere simmers :-o

    Edit: had het niet goed gelezen, wat spijtig dat hij niet op de uitwisseling staat. Nu kan ik hem niet aanbevelen.
    Maar hij is zo mooi. Dat maakt alles al weer ietsje meer goed :)
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    oktober 2011 aangepast
    Oh my god :shock:


    Dat is mijn reactie :mrgreen:
  • AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    oktober 2011 aangepast
    WOW echt een geweldige mooie wereld.
    Die zou zo in een uitbreiding kunnen zitten. (hint hint EA :) )
    Ik zou hem ook direct willen downloaden en erin spelen,
    maar mijn sims is ook erg sloom.
    Dus dat is geen optie :(

    Maar echt geweldig goed gedaan. Ik beveel hem zeker aan voor de andere simmers :-o

    Edit: had het niet goed gelezen, wat spijtig dat hij niet op de uitwisseling staat. Nu kan ik hem niet aanbevelen.
    Maar hij is zo mooi. Dat maakt alles al weer ietsje meer goed :)

    Heel erg bedankt voor de leuke reactie Joyce_simlover! :mrgreen:
    Inderdaad jammer dat het niet lukt om de wereld op de uitwisseling te krijgen, maar ik blijf het proberen, wie weet gaat het nog een keertje lukken :)
    xTurtly schreef:
    Oh my god :shock:


    Dat is mijn reactie :mrgreen:

    Hihi, dankje xTurtly! :mrgreen:
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2011 aangepast
    Ik heb nu inmiddels Levensweg, maar dat helpt vast niet veel bij jouw werel.d
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    oktober 2011 aangepast
    WOW :shock: komt nog niet eens in de buurt van mijn eigenlijke reactie.
    WAUW! Erg knap zeg! Leuk gedaan (:
    2nv5lie.jpg
  • X_MariiX_Marii Berichten: 39
    oktober 2011 aangepast
    Wauw wat een mooie wereld!

    ik ga hem downloaden en uitproberen! :D super gedaan :D en bedankt :D
  • mikaatjemikaatje Berichten: 65
    november 2011 aangepast
    echt een hele gave wereld!
    Alleen als ik hem probeer te downloaden staat er dat de download tijdelijk niet beschikbaar is??
  • CrazylittlethingCrazylittlething Berichten: 88
    november 2011 aangepast
    Ik heb hetzelfde probleem..
  • AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    november 2011 aangepast
    Ben al een hele tijd niet meer hier geweest, sorry! Ik ben een beetje druk de laatste tijd omdat ik binnenkort voor 4 maanden naar Australie ga! woohoo :mrgreen: Maar dat betekent nu erg veel geregel haha.

    mikaatje schreef:
    echt een hele gave wereld!
    Alleen als ik hem probeer te downloaden staat er dat de download tijdelijk niet beschikbaar is??
    Ik heb hetzelfde probleem..

    Ja, ik zie het nu... :? Wat vreemd.. Ik heb zelf geen meldingen gekregen namelijk van MegaUpload.

    Maar ik heb de wereld opnieuw geupload naar Megaupload. Deze doet het wel. Heb hem net nog getest.
    Bedankt voor het doorgeven in ieder geval en hopelijk hebben jullie er nog wat aan :)
    Ik heb nu inmiddels Levensweg, maar dat helpt vast niet veel bij jouw werel.d

    Je zou het kunnen proberen ;). Maar ik kreeg Levensweg pas nadat mijn wereld al erg ver klaar was. Wereldavonturen en Na Middernacht heb je toch echt nodig. Nouja, het is bijna Sinterklaas en Kerstmis toch? :P haha
    d13ntjuh schreef:
    WOW komt nog niet eens in de buurt van mijn eigenlijke reactie.
    WAUW! Erg knap zeg! Leuk gedaan (:

    Wow bedankt!!! :mrgreen:
    X_Marii schreef:
    Wauw wat een mooie wereld!

    ik ga hem downloaden en uitproberen! :D super gedaan :D en bedankt :D

    Graag gedaan :mrgreen: Is het gelukt met downloaden of deed hij het toen ook al niet? Als het wel gelukt is dan hoop ik dat je het een leuke wereld vindt om in te spelen! :D

    Nogmaals sorry voor de zeer late reactie! Maar goed, binnenkort zal ik 4 maanden niet kunnen reageren...

    Bedankt allemaal voor de leuke reacties!!

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2011 aangepast
    Off-topic:

    Heel veel plezier in Australie. Zo doe je vast heel veel inspiratie op voor als je weer terug bent in de lage landen. Wat ga je daar doen? (als ik vragen mag).

    Groetjes,
    Libby
  • AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    november 2011 aangepast
    Dankje Libby! :D

    Ik ga samen met een vriendin backpacken. Altijd al eens willen doen en nu heb ik er de tijd voor. Dus die kans pak ik dan maar meteen aan :mrgreen:
    We gaan de oostkust langs trekken en zien wel waar we allemaal uitkomen. Heb er al zoooo'n zin in :mrgreen: Daarna heb ik vast heel veel inspiratie voor een nieuwe Sims wereld te bouwen. Want dat begint weer een beetje te kriebelen.

    \/ Thx! :mrgreen:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2011 aangepast
    Aranince schreef:
    Ik ga samen met een vriendin backpacken. Altijd al eens willen doen en nu heb ik er de tijd voor. Dus die kans pak ik dan maar meteen aan. We gaan de oostkust langs trekken en zien wel waar we allemaal uitkomen. Heb er al zoooo'n zin in. Daarna heb ik vast heel veel inspiratie voor een nieuwe Sims wereld te bouwen. Want dat begint weer een beetje te kriebelen.

    Leuk zeg. Enorm veel plezier.
  • CrazylittlethingCrazylittlething Berichten: 88
    december 2011 aangepast
    Het is eindelijk gelukt om de wereld te downloaden, ik ga er straks mee spelen.
  • anneloes740anneloes740 Berichten: 11
    december 2011 aangepast
    Ik heb deze wereld ook gedownload, en ik vind hem fantastisch om in te spelen! Hij's super mooi en de gebouwen ook!
  • SovoSovo Berichten: 1,236
    januari 2012 aangepast
    Wauw! :shock:

    Leuke en erg originele wereld! Ik ga hem meteen downloaden! 8)
  • BrittBrassknuckleBrittBrassknuckle Berichten: 124
    januari 2012 aangepast
    Ziet er heel mooi uit! Heb helaas niet alle uitbreidingen die ik hier voor nodig heb.
  • debby599debby599 Berichten: 345 Pittige Puber
    januari 2012 aangepast
    mooie wereld 1 nadeel ik kan niet op die website ik krijg melding van fbi US dat ik er niet in mag om dat wat er in staat in je US moet blijven


    HELP! ik wil die stad :(
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2012 aangepast
    debby599 schreef:
    mooie wereld 1 nadeel ik kan niet op die website ik krijg melding van fbi US dat ik er niet in mag om dat wat er in staat in je US moet blijven HELP! ik wil die stad

    In Amerika willen sommige politieke figuren internet censeren of iets in die trant. In verband hiermee zijn al meerdere sites uit de ether gehaald. It's all about power and money als je het mij vraagt. In ieder geval daarom krijg je de melding. Het ziet er naar uit dat Mega upload een aantal aanklachten tegen zich heeft lopen.

    http://www.huffingtonpost.com/david-segal/stop-the-internet-blackli_b_739836.html

    Aranince is momenteel aan het backpacken in Australië dus ze kan haar wereld niet ergens anders voor je uploaden. Ik denk dat je moet wachten tot ze terug is. Dat zal ongeveer over twee maanden zijn denk ik.

    Maar de wereld is zo mooi, dat is vast en zeker de moeite waard om op te wachten.
  • debby599debby599 Berichten: 345 Pittige Puber
    januari 2012 aangepast
    oke jammer zal maar wachten
  • AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    februari 2012 aangepast
    Even een snel berichtje vanuit Sydney. Ik las laatst dat de fbi Megaupload heeft afgeloten (zoals Libby hierboven ook aangeeft). Erg fijn van de fbi sinds niet alles op megaupload illegaal is. Zoals mijn wereld dus.

    Maar ik ben nu in Australie dus ik kan de wereld nu even niet uploaden naar een andere website. Ik ben over 2 maanden terug in Nederland, dan zal ik de wereld opnieuw uploaden.

    Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties! En tot over 2 maanden!!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top