Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

SimsExpressie: Mijn creaties voor TS3 en TS4

«1
SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
augustus 2020 aangepast in Showcase
MIJN STUDIO VOOR DE SIMS 3 (TS3)

https://www.thesims3.com/userExchange.html?selectedAsstType=all&persona=SimLibby

Met onder meer:
  • De Sims Middeleeuwen nagebouwd
  • Amish huis
  • Boomhuis
  • Behang en vloeren
  • BYO Camping

MIJN GALERIE VOOR DE SIMS 4 (TS4)

Mijn origin ID SimLibby
Veel gebruikte hashtag: #SimsExpressie
Link: Mijn Galerie


Nightclub Starboard (boot)
2j5ukpdeqi5h.jpg

Appartementen Complex
obqbiu3vwi79.jpg

Victorian house Victory
4oxbl3nj8sqj.jpg

Adventure in Venice
pgkqfw2cice8.jpg
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    juli 2011 aangepast
    Erg mooi gedaan :D
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2011 aangepast
    ^ Dank je wel. Zelf ben ik best blij met het resultaat.

    EDIT:
    Toen ik de Gebouwen op de Uitwisseling zette, gaf ik niets om aanbevelingen. Ik zette het namelijk op de Uitwisseling voor anderen en niet eens zozeer voor mezelf. Dus ik dacht: "zolang mensen maar plezier beleven aan mijn uploads. Die aanbevelingen mag iedereen helemaal voor zichzelf bepalen". Vandaar dat ik hier ook niets over gezegd (gevraagd) heb in de informatie bij de uploads.

    Maar nu staan de gebouwen op de Uitwisseling en ik heb gemerkt dat ik het best spannend en leuk vind om te zien dat de gebouwen gedownload worden. Ik heb ook bij mezelf gemerkt dat ik inmiddels iets meer om aanbevelingen geef en dat ik graag wil dat de Gebouwen beschikbaar blijven via de Uitwisseling. Dus aan iedereen die plezier beleeft aan deze gebouwen: een aanbeveling zou ik zeer waarderen. Dank je wel.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    BrutalityBrutality Berichten: 153
    juli 2011 aangepast
    Erg mooi gedaan!
    Ik ga vandaag ook starten met mijn eigen wereld dus ik ga ook zelf gebouwen maken zoals die in 'Na Middernacht'.
    Klein vraagje: ik zie dat je ook zo'n flatgebouwen hebt voor een aantal clubs (bv je plaatselijke kroeg). Vind je die ergens in het spel of heb je dat zelf gebouwd?

    (Je aanbevelingen komen eraan hoor :wink:)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Vind je die ergens in het spel of heb je dat zelf gebouwd?
    Ik hoop dat je Wereldavonturen hebt geinstalleerd. Zoja, dan kan je het menu BuyDebug activeren, hier staan de gebouwen die ik gebruikt heb en nog veel meer.

    Open eerst je cheatvenster met ctrl+shift+c.
    Typ in: testingcheatsenabled true
    Typ in: BuyDebug

    Heb je WA niet, dan kan je de gebouwen van Na Middernacht gebruiken. Je kan ze bijv. allemaal opslaan in je bibliotheek (er staan er al een aantal in de bib.), dan kan je ze makkelijk plaatsen. En die helemaal verbouwen aan de binnenkant. Voor het verbouwen van sommige huizen heb je wel een cheat nodig, anders krijg je de melding dat je niet mag bouwen van de vereniging van huiseigenaren.

    Open eerst je cheatvenster met ctrl+shift+c.
    Typ in: testingcheatsenabled true
    Typ in: RestrictBuildBuyInBuildings off

    Bedankt voor je aanbeveling. Als je nog vragen heb, dan hoor ik het wel. Als die vragen trouwens specifiek met CAW te maken hebben, dan kan je die ook vragen in mijn andere topic:
    Create A World: ervaringen gevraagd
    Hier worden ook handige tips gegeven en er staan veel handige links die je vast en zeker goed op weg helpen. Als je de standaard gebouwen van Na Middernacht gaat gebruiken: in dit topic wordt ook een link genoemd naar lijsten met afmetingen van standaard kavels. Die kan van pas komen, dan weet je hoe groot je de kavel moet maken.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Mijn Studio is aangevuld met allemaal nieuwe uploads.

    Op mijn website staan foto's van de uploads en een downloadlink: SimsExpressie: Mijn Studio => Doorgehaalde link verwijst naar mijn website SimsExpressie die ik heb opgedoekt per 24-08-2020: link werkt niet meer.

    De volgende creaties heb ik upgeload:

    Zie: https://www.thesims3.com/userExchange.html?selectedAsstType=all&persona=SimLibby

    Uit het aparte spel De Sims Middeleeuwen nagebouwd voor De Sims 3:
    • Cottage 1-4 (huisje uit De Sims Middeleeuwen)
    • Cottage 2-4 (huisje uit De Sims Middeleeuwen)
    • Cottage 3-4 (huisje uit De Sims Middeleeuwen)
    • Cottage 4-4 (huisje uit De Sims Middeleeuwen)
    • Tavern Sammy's (herberg uit De Sims Middeleeuwen)
    • The Market (markt uit De Sims Middeleeuwen)
    • Sports Center Iron Lady (smederij uit De Sims Middeleeuwen)
    • The Guardian Library (tovenaarstoren/kliniek uit De Sims Middeleeuwen)
    • Beach Docks (haven uit De Sims Middeleeuwen)
    • Watcher Graveyard (peteraanse klooster uit De Sims Middeleeuwen)

    Appartementen en woonhuizen
    • Appartement Woonhuis
    • Appartement Flat *
    • De Karavaan *
    • Huis Zonnebloem *

    Openbare kavels
    • Openbare gelegenheid *

    * = niet meer in Mijn Studio/Uitwisseling.

    Wil je je eigen De Sims Middeleeuwen nabouwen voor De Sims 3 neem dan eens een kijkje in het Bouw atelier of kijk meteen hier. => Doorgehaalde links verwijzen naar mijn website SimsExpressie die ik heb opgedoekt per 24-08-2020: links werken niet meer.


    V Ik had al zo'n vermoeden dat ik de aanbevelingen aan jou te danken had. Dank je wel.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    BrutalityBrutality Berichten: 153
    november 2011 aangepast
    Ik heb je creaties gisteren elk een aanbeveling gegeven.
    Erg mooi gedaan!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2011 aangepast
    Leuk, al die gebouwen!
    Alleen jammer dat je er niet wat meer op ingezoomd hebt.
    Het is nu best lastig kijken.

    Dit is mijn favoriet:
    Filmstudio Simmywood
    Errug leuk gedaan en heel erg origineel!

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2011 aangepast
    Deborah schreef:
    Leuk, al die gebouwen!
    Alleen jammer dat je er niet wat meer op ingezoomd hebt.
    Het is nu best lastig kijken.

    Dit is mijn favoriet:
    Filmstudio Simmywood
    Errug leuk gedaan en heel erg origineel!


    Dank je. Dat inzomen was in sommige gevallen lastig. Vooral bij de gebouwen uit het spel De Middeleeuwen. Die camera is een ramp. Als ik goed wilde inzomen viel de camera als het ware naar beneden en dan kreeg ik niet het hele huis op de foto's. Het is een beetje lastig uitleggen. Probeer het maar eens, dan merk je wat ik bedoel. Voor wat betreft mijn huisjes was het ook lastig, als ik wilde inzomen kreeg ik niet het hele huis op de foto. Gelukkig kunnen de foto's op de website vergroot worden zodat het goed zichtbaar wordt. En bovendien als je niet alles goed ziet wordt je nog een beetje verrast als je het download. Dat is toch ook leuk!
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Residence Starfish => staat niet meer in Mijn Studio.
    Voor de wedstrijd Build My Dream seizoen 4 - opdracht 1 heb ik dit schattige huisje gemaakt: leefgedeelte met hal, woonkamer, eethoek en keuken, slaapkamer, logeerkamer, badkamer met washok, tuin met vijver. Dit huis is inmiddels te downloaden op de Uitwisseling.

    ibmjd3Evy56vKv.jpgibi42mZSEmcyP5.jpg

    ifouoXZfn3mgr.jpgiLgn4III1vOnZ.jpg

    Een aanbeveling waardeer ik zeer. Dank je.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Cultural Centre Metropolis => staat niet meer in Mijn Studio.
    Voor de wedstrijd Build My Dream seizoen 4 - opdracht 2 heb ik een cultureel Centrum gemaakt. Dit huis is inmiddels te downloaden vanaf de Uitwisseling. Het centrum heeft als thema "Wereldse invloeden". De indeling: ondergrondse garage, een leeszaal (China) en bistro (Frankrijk) op de begane grond, een galerie (Egypte) op de eerste verdieping. Geen custom content, alleen store downloads.

    iI6qsmo95nd7g.jpgicd7RJYf9J4Hs.jpg

    iKRm5DDcfmP6H.jpgibeAproi3momY0.jpg

    Een aanbeveling waardeer ik zeer. Dank je.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    tessahondtessahond Berichten: 82 Denderende Dreumes
    april 2012 aangepast
    Erg leuk gedaan,ik heb de gebouwen van middernacht vorig jaar al gedownload,en ik heb vandaag Residence Starfish gedownload en een aanbeveling gegeven,hij is erg leuk en ook mooi ingericht.Nu heb ik ook een vraag,je hebt er een ouderwetse telefoon in ,gratis set bij registreren van levensweg,nu zit er bij jouw de hoorn op het toestel en als ik hem neerzet zit er geen hoorn op,hoe doe je dat.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2012 aangepast
    Dank je wel!

    Voor wat betreft je vraag, ik heb niets gedaan. Ik hem de telefoon gedownload en tijdens stad bewerken geplaatst. De hoorn zat er gewoon op. Ik gebruikte de telefoon voor de wedstrijd BMD en ik ben dus niet in Leven geweest, alleen in stad bewerken. Misschien maakt dat het verschil, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Klik er eens op, als je ctrl of shift ingedrukt houdt (en anders ctrl en shift tegelijk). Misschien verschijnen er opties bij de telefoon. Verwijder anders eens de telefoon (echt uit de game bedoel ik), en installeer de telefoon opnieuw vanuit de launcher. Of ga eens naar Stad bewerken en dan naar bouwen/kopen om de telefoon te plaatsen. Of blijf ik Leven, en ga op verschillende momenten naar kopen om de telefoon te plaatsen, misschien dat de hoorn dan een keer verschijnt. Laat je sim bellen met de telefoon, en wie weet legt de sim na het gesprek wel keurig de hoorn op de haak. Soms kunnen downloads van derden ook nog wel eens voor conflicten zorgen met onder meer store materiaal. Ik heb geen idee, vandaar al deze suggesties om te proberen, noem het maar creatieve probleemoplossing. Maar of het werkt ... wil je me dat laten weten?
  • Opties
    tessahondtessahond Berichten: 82 Denderende Dreumes
    april 2012 aangepast
    Ik ben alles nagegaan maar hij zit er nog steeds niet op.Ik heb alleen maar downloads van EA store,jouw huis heb ik in het spel wel de hoorn erop.Ik download ook alleen kavels waar no cc bij staat.Nu heb ik ook kavels gedownload van Yanti 68 en daar was in één van de huizen ook zo,n telefoon,maar ook zonder hoorn erop.
    Ik heb een windows 7 pc/64 bit/ grafische kaart GTX 260/geheugen 6GB/ Processor intel core i7 en net een nieuwe harde schijf SSD, daar kan het toch ook niet aan liggen volgens mij.
    Toen ik het net weer probeerde met CTRL+shift kreeg ik een melding missing objects resource instance 319e4f1d:1000000:00000000000f5075 Sims3.Store. Objects.PhoneTableMidCModsuite
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2012 aangepast
  • Opties
    BrutalityBrutality Berichten: 153
    mei 2012 aangepast
    Erg mooi cultureel centrum! Heb je een aanbeveling gegeven.
    En proficiat ook bij je overwinning in BMD opdracht 2. :wink:
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2012 aangepast
    Thanks. Gaaf he, dat vond ik zo leuk ronde 2 winnen.
  • Opties
    X_MariiX_Marii Berichten: 39
    juni 2012 aangepast
    Mooie dingen Libby!
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2012 aangepast
    Thanks Marii. Bedankt nog voor je leuke berichtje in mijn GB. Ik had een berichtje voor je achtergelaten (weet niet of je dit gezien heb) waar je overigens niet op hoeft te reageren hoor (een gesprek in een GB is niet zo handig) maar wil het je wel even laten weten voor het geval je dit nog niet gezien heb.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Vakantiepark St. Christoffel => staat niet meer in Mijn Studio.
    Voor de wedstrijd Build My Dream seizoen 4 - opdracht 3 heb ik dit vakantiepark gemaakt: binnenkomsthal met receptie, surfwinkel en wasserette, terrein met zwembad met glijbaan en vijver met waterval, tennisbaan, kampvuur, boomgaard, uitkijkpost in boomhut, 4 vakantiehuisjes geschikt voor 1-4 sims. Dit huis is inmiddels te downloaden vanaf de Uitwisseling.

    ihJKqvbQqyfqv.jpgibeylHfdTw7Zaa.jpg

    iU1Q31CqeJbIB.jpgibfxXqbosz0Mfm.jpg

    Een aanbeveling waardeer ik zeer. Dank je.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Stolp Schoffel => staat niet meer in Mijn Studio.
    Voor de wedstrijd Build My Dream seizoen 5 - opdracht 3 heb ik deze boerderij gemaakt: boerderij met 3 etages, tuin, grote stal en trainingsveld voor (6) paarden, woonkamer, woonkeuken, kantoor, 2 badkamers, 2 toiletten, 5 slaapkamers, 2 kamers.

    igPIotHvPfwoX.jpg

    Een aanbeveling waardeer ik zeer. Dank je.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    eline770eline770 Berichten: 12
    april 2013 aangepast
    wauw wat kun je mooie dingen maken zeg ;) die laatste ook met die plaats voor zes paarden. (zitten daar items uit de store bij... zit er namelijk over te denken om het te downloaden)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2013 aangepast
    Thanks.

    Ik heb geen store downloads gebruikt. Alleen spullen van De Sims 3 en Beestenbende. Ik heb dit gebouwd voor een forumwedstrijd en één van de regels bij deze opdracht was absoluut geen downloads gebruiken. Dus ik heb alles verwijderd (al mijn uitbreidingen en store downloads) en alleen De Sims 3 en Beestenbende geïnstalleerd zodat ik zeker was dat ik niet per ongeluk een store voorwerp zou gebruiken.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Treinstation Klaver Vier => staat niet meer in Mijn Studio.
    Voor de wedstrijd Build My Dream seizoen 5 - opdracht 4 heb ik dit treinstation gemaakt. Het concept voor deze opdracht heb ik bedacht en Bloos6, die de wedstrijd organiseert, heeft hier haar eigen draai aan gegeven. In het station zijn toiletten, loketten, boekenwinkel/kiosk, bloemenwinkel, supermarkt, boetiek en restaurant/bar. Ik heb kassa's en registers geplaatst in de winkels. Er zijn twee perrons die worden verbonden door een brug en een trein met 2 personenwagons, een restauratiewagon en toiletten. Ook is er een grote parkeerplaats.

    iVw7ev3T5oJYw.jpgibtCpZdAXk4qT9.jpg

    ibG2gbW1QxLlE.jpgibzsHgk4yg1C7j.jpg

    Een aanbeveling waardeer ik zeer. Dank je.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    La Palma Strand Paradijs => staat niet meer in Mijn Studio.
    Voor de wedstrijd Build My Dream seizoen 5 - opdracht 5 (de finale) heb ik dit gemaakt. Een bewoonbare strandkavel met 7 strandhuisjes: 6 voor bewoners en een gezamenlijk strandhuisje. Op het terrein is van alles te doen voor je sims.

    iC1gAAX8oFFqx.jpgiiaowOtX99v2C.jpg

    iRiwYbBaVlTQ5.jpgibbPlAT9h2orxC.jpg

    Een aanbeveling waardeer ik zeer. Dank je.
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Zoals sommige misschien wel weten organiseer ik momenteel seizoen 6 van de forumwedstrijd Build my Dream. Voor opdracht 1 heb ik de deelnemers een UFO laten bouwen, voor opdracht 2 een gevangenis. Binnenkort begint opdracht 3. Ik heb de eerste twee opdrachten echter ook zelf gebouwd en inmiddels geüpload naar de Uitwisseling. Ik had bijbehorende handleidingen gemaakt die op mijn website SimsExpressie stonden, evenals de door mij bedachte opdrachten en afbeeldingen van de creaties die ik zelf had gebouwd. Echter, mijn website heb ik offline gehaald per 24-08-2020

    UFO - DIY => staat niet meer in Mijn Studio.
    Do it yourself! Deze UFO, bestaande uit twee verdiepingen, is ongemeubileerd. De kavel is ingesteld als visstek maar je kan iedere kavelsoort instellen, bewoonbaar of openbaar. Best te plaatsen op de Kristalbronnen in Sunset Valley. Plaatsing op andere kavels zorgt ervoor dat de kavel inzakt.

    iKfd63qMdyZ9E.jpg

    Riverview Huis van Bewaring => staat niet meer in Mijn Studio.
    Een gevangenis met 16 cellen, ziekenboeg, d.ouches en toiletten, eetzaal/kantine, bezoekersruimte, tv kamer, bibliotheek, kantoor voor directrice, werkplaats, wasserette, beveiligingsruimte, binnenplaats met sportruimte en parkeerplaatsen.

    ibgbxthKavq70g.jpg

    Een aanbeveling is altijd leuk!
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Dit landhuis heb ik gemaakt voor opdracht 3 van de forumwedstrijd Build my Dream die ik momenteel organiseer. Ik had de bijbehorende opdracht op mijn website SimsExpressie geplaatst, evenals afbeeldingen van de door mij gemaakte creaties. Echter, mijn website heb ik offline gehaald per 24-08-2020

    Black Hall Manor => staat niet meer in Mijn Studio.
    Een landhuis met een hal, keuken, eetkamer, zitkamer, serre, biljartkamer, studeerkamer, bibliotheek, balzaal, wijnkelder, zolder, 6 slaapkamers, badkamers en garage. Bij dit landhuis hoort een verhaal, Sims en een bouwopdracht mocht je dit landhuis liever zelf willen bouwen, allemaal geïnspireerd door Cluedo. De Sims staan ook op de Uitwisseling, zie verderop voor links.

    iU4MVNcit6Vos.jpgi0rXM7yXdum9X.jpg

    ibn3pUG0He1D9f.jpgieX7mL8yZGkRi.jpg

    - Ik heb ook een ongemeubileerde versie van dit landhuis gemaakt: Black Hall Manor - DIY (do it yourself). => staat niet meer in Mijn Studio.

    Sims en huishoudens => staan niet meer in Mijn Studio.

    iFa607pAeRdz2.jpg

    v.l.n.r.: Blanche White, Josephine Scarlet, Marina Popov en Patricia Peacock.

    iqSMsjyH1eelL.jpg

    v.l.n.r.: Dominee John Green, Kolonel Michael Mustard, Dr. Max Black, James Brunette en Professor Peter Plum.

    ibouEDpLqnq5TL.jpg

    Een aanbeveling is altijd leuk!
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    BYO Camping
    Build your own camping. Een kleine kavel van 20x20 (dus makkelijk te plaatsen) met de WA tenten ontgrendelt, geplaatst en klaar voor gebruik: 4 x Tabernakel van de Sultan, 4 x De Tent met 2 Slaapkamers en 8 x De Klassieke Camper van de Sim Scouts. De tenten zijn herkleurbaar. Wereldavonturen is vereist.

    iwcVKGFoGKw4R.jpg

    V.l.n.r.
    • De Klassieke Camper van de Sim Scouts
    • De Tent met 2 Slaapkamers
    • Tabernakel van de Sultan

    iztLp8voXWi8a.jpgiTqMqs8If1Bsy.jpgiy0VuJFiSXyMW.jpg

    Een aanbeveling is altijd welkom!
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Dit Amish huis heb ik gemaakt voor opdracht 5 van de forumwedstrijd Build my Dream die ik momenteel organiseer. Ik had de bijbehorende opdracht op mijn website SimsExpressie geplaatst, evenals afbeeldingen van de door mij gemaakte creaties. Echter, mijn website heb ik offline gehaald per 24-08-2020.

    Amish huis (kavel)

    ibykOvHIQtD5vn.jpg

    Amish gemeenschap (huishouden)
    Deze bewoners wonen in het Amish huis: Theresa Yoder, Jacob Hochstetler, Maria Hershberger, Abraham Hershberger, Sarah Miller en Abraham Hershberger.

    iMMXJVOfm8LZe.jpg

    Een aanbeveling is altijd leuk!
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Deze boomhuis huis heb ik gemaakt voor opdracht 6 (de finale) van de forumwedstrijd Build my Dream Seizoen 6 die ik momenteel organiseer. Ik had de bijbehorende opdracht op mijn website SimsExpressie geplaatst, evenals afbeeldingen van de door mij gemaakte creatie. Echter, mijn website heb ik offline gehaald per 24-08-2020.

    Boomhuis - Treehouse
    Bij de omschrijving op de Uitwisseling staat 4 slaapkamers. Dit klopt niet. Er zijn 5 slaapkamers.

    icNHYgtbOuDq2.jpg

    Een aanbeveling is altijd leuk!
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    Lacuna1985Lacuna1985 Berichten: 90
    mei 2014 aangepast
    Ziet er leuk uit, aanbeveling is gegeven.
    banner_005.png
    Volg ons ook op Twitter of op Facebook
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top