Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Algemeen topic: Sims Middeleeuwen

«13456715
xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
Zoals velen al weten en sommigen zijn zelfs al fanatiek aan de slag, maar Sims Middeleeuwen is deze week uitgekomen.

Om ervoor te zorgen dat niet het hele Algemene subforum vol komt te staan met losse topics over het spel, is deze sticky aangemaakt.

Hier kun je vragen stellen met betrekking tot de aanschaf van het spel, vragen met betrekking tot quests in het spel, gedachtes uitwisselen of gewoon je mening geven.
Beschouw dit als een algemeen topic voor het gehele spel.

Om alsnog een rommeltje te voorkomen zullen alle losse topics gesloten worden en doorverwezen worden naar dit topic.

Veel plezier!

Edit:
Er is inmiddels een fansite voor Middeleeuwen opgericht door SimLibby.
Heel veel nuttige informatie, hints, tips, en nog veel meer.
Dus ga eens kijken.

De Sims Middeleeuwen Gids

Reacties

  • Opties
    NichuNichu Berichten: 1,267
    maart 2011 aangepast
    Ik heb het spel vandaag gekocht, hij werkt prima totdat ik er een tijdje op zit en dan naar de bovenverdieping van je eigen kasteel wilt gaan. Dan valt hij bij mij opeens uit, en alleen op dat moment. Even hopen dat daar snel een update voor komt want ik wil hem snel verder kunnen spelen!

    Voor de dingen die ik al heb moeten doen met de 'inloop' van het spel vind ik het wel al erg leuk, een duel met een rover in het bos! Lekker een ei gooien naar iemand op de schandpaal en het beest uit de put werd ook precies op dat moment gevoerd. Geweldig!
  • Opties
    EliseMishaSnoepiEliseMishaSnoepi Berichten: 68
    maart 2011 aangepast
    Hoi

    Ik speel nu met de koning en die is nu getrouwd met een burger.
    Maar ik kan niet met die vrouw spelen. Ze komt niet bij zijn gezin.
    Dus nu ben ik bang, als ze een kind krijgt, dat ik ook niet met het kind kan spelen.

    Weet iemand het antwoord erop??
  • Opties
    elize222elize222 Berichten: 343
    maart 2011 aangepast
    Hoi

    Ik speel nu met de koning en die is nu getrouwd met een burger.
    Maar ik kan niet met die vrouw spelen. Ze komt niet bij zijn gezin.
    Dus nu ben ik bang, als ze een kind krijgt, dat ik ook niet met het kind kan spelen.

    Weet iemand het antwoord erop??
    ja dat heb ik ook mijn tovenares is net getrouwd met een gewone burger maar hij komt er niet bij. ik hoop dat dit nog opgelost wordt. :x :?
  • Opties
    sandra1986sandra1986 Berichten: 71
    maart 2011 aangepast
    je bent een quest aan het spelen met de persoon die je hebt uitgekozen ga je trouwen of krijg je kinderen dan kan je daar niks mee doen.

    ik vindt het zelf ook wel jammer dat het niet kan en dat je ook niet kan vrij spelen dat lijkt mij ook wel leuk om te doen niet de queesten de hele tijd te doen
  • Opties
    Monique34Monique34 Berichten: 38
    maart 2011 aangepast
    Maar dan doe je haar toch de familie in?? met testingCheatsenabled true je kent de cheat vast wel en hoe die werkt dus geen uitleg verder :wink:
  • Opties
    Ineke87Ineke87 Berichten: 6
    maart 2011 aangepast
    ik ben sinds gisteren de sims middeleeuwen aan het spelen, nu ben ik met een arts aan het spelen, en moet ik bloedzuigers zoeken, maar weet iemand waar ik deze kan vinde, ik zoek me een ongeluk:)

    thx!!
  • Opties
    simmaudsimmaud Berichten: 65
    maart 2011 aangepast
    Hoi,

    Ik vind het spel super, ik loop alweer klem. Nu al bij twee queesten. de eerste Viswedstrijd, niet echt bijzonder, Maar op een gegeven moment moet je op zoek naar een zielige kreeft. Mijn koning vist zich een ongeluk maar geen kreeft.

    Tweede queest, is mijn ridder beizg met de fonteinlegende, ik moet ruzie krijgen, ik ruzie gemaakt, uitgelokt, heel mensen in elkaar gebeukt,maar ik doen kennelijk iets verkeerd, maaar wat?

    Is er al iemand toevallig met deze queesten bezig?

    En de bloedzuigers kun je in riviertje/zee vinden, water kleurt groen.

    Groetjes
    Tamara
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2011 aangepast
    Ik vind het spel ook erg leuk en ik speel al de hele dag.
    Ik vind het spel super, ik loop alweer klem. Nu al bij twee queesten. de eerste Viswedstrijd, niet echt bijzonder, Maar op een gegeven moment moet je op zoek naar een zielige kreeft. Mijn koning vist zich een ongeluk maar geen kreeft.
    Je sim moet erg slecht gecontreerd zijn, want de legende van de kreeft is dat hij zich laat vangen wanneer je het zieligst bent (of zoiets) want dan heeft de kreeft medelij en laat hij zich vangen. Dus zorg dat je veel honger hebt en/of moe bent, dan daalt je concentratie. Je kan bijv. ook zorgen dat je je dagelijkse verantwoordingen nog niet hebt uitgevoerd. Mijn kreeft heb ik gevonden in de zee maar ik weet niet of er een vaste plek is om die kreeft te vinden. De fonteinlegende heb ik nog niet gespeeld.
    en moet ik bloedzuigers zoeken, maar weet iemand waar ik deze kan vinde
    Wanneer je bloedzuigers in het water kan vinden dan zie je dat aan het oppervlak van het water, volgens mij lijkt het op een soort opstijgende bubbels in inderdaad een groene poel. Als je er dan op klikt kan je bloedzuigers verzamelen. Hetzelfde geldt voor waar de vissen zijn, dat zie je ook aan het oppervlak en dat ziet er anders uit dan bij de bloedzuigers.
    Weet iemand het antwoord erop??
    Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je met sommige kinderen niet kan spelen maar ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb dus ik kan het niet checken dus ik weet niet zeker of dit klopt. Wellicht dat iemand anders dit zeker weet. Je zou wel eens bij de lessen kunnen kijken, daar heb je een tabje zwangerschap en kinderen. Misschien staat daar iets bij waar je wat aan hebt (in het menu waar je je spel kan opslaan, daar heb je ook de lessen).
    Maar dan doe je haar toch de familie in?? met testingCheatsenabled true
    Volgens mij zijn er nog geen cheats voor de Middeleeuwen. En
    deze cheat, dat is sims 3. Dat is een heel ander spel. De Sims Middeleeuwen staat op zichzelf en heeft verder niets met Sims 3 te maken en ik denk dus ook niets met de cheats die je kan gebruiken bij sims 3.
  • Opties
    EdgarPoeLadyEdgarPoeLady Berichten: 72
    maart 2011 aangepast
    xTurtle dankuwel voor deze topic want ik vind het toch moeilijk het spel en zo anders dan sims3 dat ik anders speel en zo jammer dat men int paleis niet helemaal kan draaien met camera het blijft zoals toneel kijken raar maar ik speel het wel graag moet enkel eraan wennen ik speel nu met men koningin zit nog maar op level 5 en ik doe geen cheats wil het zonder spelen zij heeft iets met haar hofadviseur zouden zij kunnen trouwen ? ik ga nog wat verder spelen groetjes ieder1 fijn weekend :)
  • Opties
    NichuNichu Berichten: 1,267
    maart 2011 aangepast
    SimLibby schreef:
    Maar dan doe je haar toch de familie in?? met testingCheatsenabled true
    Volgens mij zijn er nog geen cheats voor de Middeleeuwen. En
    deze cheat, dat is sims 3. Dat is een heel ander spel. De Sims Middeleeuwen staat op zichzelf en heeft verder niets met Sims 3 te maken en ik denk dus ook niets met de cheats die je kan gebruiken bij sims 3.

    Er zijn wel cheats, die zitten er altijd namelijk. Zelf doe ik hier niet aan omdat het me juist zo leuk lijkt om het zelf te doen, als die bug weg is.

    Als je de cheats wilt zien moet je het cheatmenu eerst openen, hetzelfde als in De Sims3 dus Crtl+Alt+c. Daarna typ je help in en dan krijg je alle beschikbare cheats in het spel.
  • Opties
    Sandwich04Sandwich04 Berichten: 11
    maart 2011 aangepast
    Hoe save ik mijn game ? telkens als ik wil saven zegt hij dat ik neit kan saven tijdens een les, maar ik heb helemaal geen les ..
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    maart 2011 aangepast
    ^De eerste queeste 'een nieuw begin' is gecombineerd met lessen om het spel te leren. Na het voltooien van deze queeste kan je opslaan.

    Mijn vraag:
    Mijn ridder krijgt nooit de optie om met iemand te sparren of uit te dagen voor een duel of iets dergelijks. En mijn opdracht is nu om met iemand te sparren. Maar die optie krijg ik steeds niet. Ik heb het geprobeerd toen mijn sim geconcentreerd was, toen ie dat niet was, toen ie een slechte relatie met de sim had en toen ie een goede relatie met de sim had. Is dit misschien een bug?
  • Opties
    anneloes740anneloes740 Berichten: 11
    maart 2011 aangepast
    Hoi allemaal,

    ik heb ook de sims middeleeuwen en ik zit vast met een quest bij mijn arts. Ik moet graskruid verbranden in mijn openhaard maar die optie komt helemaal niet terwijl ik wel genoeg graskruid heb. Is dit een bug of doe ik iets verkeerds? ik hoop dat iemand kan helpen of deze quest al heeft gedaan :D

    Groetjes
  • Opties
    alanta_lukarialanta_lukari Berichten: 53
    maart 2011 aangepast
    ik heb een kathedraal geplaatst, maar nu kan ik niet meer weg uit de "koninkrijk" modus. weet iemand hoe ik terugkan naar de leefmodus? F1 en de leef-knop werken niet, en ik wil graag verder spelen...
  • Opties
    alanta_lukarialanta_lukari Berichten: 53
    maart 2011 aangepast
    laat maar, heb het al gevonden :) bedankt!
  • Opties
    meertjemoerkerkmeertjemoerkerk Berichten: 63
    maart 2011 aangepast
    hey, Ik wil graag een cheat voor de behoeftes enzo want dat vind ik hel irritant :( en ik kan het nergens vinden en testingcheatsenabled true doet het bij mij niet, dus weet iemand een andere? alsvast bedankt :D
  • Opties
    GemondieGemondie Berichten: 47
    maart 2011 aangepast
    Ik had ook een vraag:
    Het spel doet het op zicht heel goed, totdat ik naa een uur of twee uur spelen na een quuest gedaan een schermpje krijg met iets van militair, dan hangt het spel en crasht heel mijn computer, dit gebeurt enkel bij dit venstertje na de quuest en als ik het smit huis heb gezet, is dit een bug? Of ligt het aan men pc?
    Alvast bedankt!
  • Opties
    sandra1986sandra1986 Berichten: 71
    maart 2011 aangepast
    ik speel er één over de beesten in het bos nu moet ik hun favoriete eten klaar maken grote portie wildzwijn stoofpot.
    ik heb van alles geprobeerd maar ik moet wild zwijn hebben wie weet hoe ik daar aan kan komen
    in de winkel is alleen wild en dat is niet de goede ik kom hier zo helemaal niet verder mee en daar baal ik behoorlijk van
  • Opties
    XxxItsmeA3xxXXxxItsmeA3xxX Berichten: 98
    maart 2011 aangepast
    Ik ben misschien heel dom, maar ik snap er vrij weinig van ..
    Ik begin het spel het mijn koninkrijk een naam te geven dan een vorst maken.. en dan kom ik in het gedeelte dat ik moet inrichten .. Hoe moet ik nu verder.. ik kom niet in het spel.. blijf haken bij het inrichten ...
  • Opties
    noekavera88noekavera88 Berichten: 45 Pruttelende Peuter
    maart 2011 aangepast
    ik ben al best ver met de sims middeleeuwen en heb als vorstin ( de konining) al niveau 7 . ik heb een guest ''een draak doden'' met een 2 personasens een tovernaar (nu niveau 4 HALF 5) en de vorstin ik moet de de toveraar een zwaard in vrieskou om toveren dat heb ik gedaan en daarna moest ik de vorstin vuur vast baar maken maar toen vlug ze in de fik en nu moet ik weer een spreuk uit spreken over haar en als ze naar de huisje van de tovernaar ga wil en de spreuk maken maar dan staat er dat ik de spreuk niet kan maken er geen spreuken hoefen de maken maar ik MOET het maken en ik doet veel met die bal maar het gaat niet weg wat moet ik doen ?? En bij de tovernaar het de qeusten gaat sttes slechter om da ik er niet over uit om ik ben nu ovegveer 2 niveaus hoger dan in het beging



    REAGEER ALSGEBLIEF IK SNAP ER GEEN BAL VAN :oops:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    noekavera88noekavera88 Berichten: 45 Pruttelende Peuter
    maart 2011 aangepast
    @XxxItsmeA3xxX


    als je klaar bent met het in richten van die kamer dan klikt je ff de het torentje en dzien een in keer een lijst staan en daar de je Questen gaan spelen
  • Opties
    noekavera88noekavera88 Berichten: 45 Pruttelende Peuter
    maart 2011 aangepast
    xTurtly schreef:
    Zoals velen al weten en sommigen zijn zelfs al fanatiek aan de slag, maar Sims Middeleeuwen is deze week uitgekomen.

    Om ervoor te zorgen dat niet het hele Algemene subforum vol komt te staan met losse topics over het spel, is deze sticky aangemaakt.

    Hier kun je vragen stellen met betrekking tot de aanschaf van het spel, vragen met betrekking tot quests in het spel, gedachtes uitwisselen of gewoon je mening geven.
    Beschouw dit als een algemeen topic voor het gehele spel.

    Om alsnog een rommeltje te voorkomen zullen alle losse topics gesloten worden en doorverwezen worden naar dit topic.

    Veel plezier!
    Hoi xturtly

    ik kom namelijk niet verder zou je kunnen helpen nou ik ben nu bij een tovernaar en moet een ''bescherming tegen vuur'' spreuk maken en ik ga naar mijn '' het magniun mysterium boek '' toe , en staat er '' toverspreuk voorbreiden '' maar ik kan er niet op klikken en dan staat er ''Er kunnen geen spreuken meer aangeleerd worden '' en mijn nivaeus zijn er 2 x ophoog gedaan ik ben al bij 4 en schouder veel maar het en mijn perstatie gaat slecht omdat ik de Qeust dat ik te lang over die geust doet maar wat moet ik nu doen HELPP ik ben nu nog online dus u dit nu zien graag meteen regaren Alsublieft :oops:

    dank u :wink:
  • Opties
    EdgarPoeLadyEdgarPoeLady Berichten: 72
    maart 2011 aangepast
    volgens mij is er een **** Vladimir is zijn naam lichte huid en lichte ogen men koningin trouwde met hem maar de dag erna was hij verdwenen zelfs als ze iemand wil uitnodigen hij staat niet in het balkje heeft iemand hem al in het spel gezien ? rode kleding en licht blonde haren Vladimir de bloedorstige of zoiets raar alvast bedankt
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2011 aangepast
    de spreuk maken maar dan staat er dat ik de spreuk niet kan maken er geen spreuken hoefen de maken maar ik MOET het maken en ik doet veel met die bal maar het gaat niet weg wat moet ik doen ?? En bij de tovernaar het de qeusten gaat sttes slechter om da ik er niet over uit om ik ben nu ovegveer 2 niveaus hoger dan in het beging
    Ik hoop dat ik je kan helpen met die spreuken. Deze queeste heb ik zelf nog niet gespeeld. Wat ik wel al heb gehad is dat ik ook een keer nog een spreuk moest maken terwijl die keuze toen niet oplichte toen ik op de tafel klikte waar je spreuken maakt, dus kon ik de spreuk niet maken. Wat ik toen heb gedaan is een spreuk vergeten of zoiets. Volgens mij moet je dan op de betreffende sim klikken en dan heb je ergens die keuze (of op de tafel, dat ben ik even vergeten maar ik dacht de sim) om dus een spreuk te vergeten of zoiets. Toen ik dat deed maakte ik weer plaats voor een spreuk en kon ik alsnog de spreuk maken die ik moest maken door weer op de tafel te klikken. Ik denk dat je, afhankelijk van je niveau, maar een aantal spreuken kan leren en tegelijkertijd kan onthouden. Succes, ik hoop dat je eruit komt.

    PS. Powerposten, meerdere berichten achter elkaar plaatsen, wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd door moderators maar ook door sommige andere leden die dit forum bezoeken. Daarbij moet je soms gewoon even afwachten op een antwoord, als die komt (want dat gebeurt ook regelmatig bij vragen die gesteld worden). Wanneer je nog iets wil zeggen kan je dat doen door je eigen berichten te bewerken (knop rechtsbovenaan) en dan typ je bijv. EDIT: ... en dan wat je nog kwijt wilt.

    Sandra1986:
    Sommige sims, ridders bijv., hebben de optie jagen. Ga naar het bos en klik op de richtingaanwijzer (dat bord wat er staat) om te zien of je die optie krijgt. Succes ermee.
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    maart 2011 aangepast
    Ik ben zelf eigenlijk even benieuwd naar zwangerschappen en kinderen. Ik heb met de koning en zijn vrouw al 2 kinderen.

    Is er een limiet aantal kinderen dat een persoon kan krijgen?
    Kan een ongetrouwde vrouw ook zwanger raken?
    En nog een andere vraag: In mijn koninkrijk is de veiligheid heel erg laag.. Hoe kan ik het veiliger maken?


    Ik heb ook een bug gehad, maar daar kwam ik later pas achter.
    Toen ik mjn spel voor de tweede keer opstartte kreeg ik weer dat schermpje met: wil je meer weten over ... dus die lessen. 1 schermpje bleef staan waardoor ik mijn spel niet op kon slaan. Dan stond er dat ik tijdens de lessen niet op kon slaan, dus was ik alles weer kwijt. Ik had toen alweer 2 queesten afgerond! :(
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    noekavera88noekavera88 Berichten: 45 Pruttelende Peuter
    maart 2011 aangepast
    SimLibby schreef:
    de spreuk maken maar dan staat er dat ik de spreuk niet kan maken er geen spreuken hoefen de maken maar ik MOET het maken en ik doet veel met die bal maar het gaat niet weg wat moet ik doen ?? En bij de tovernaar het de qeusten gaat sttes slechter om da ik er niet over uit om ik ben nu ovegveer 2 niveaus hoger dan in het beging
    Ik hoop dat ik je kan helpen met die spreuken. Deze queeste heb ik zelf nog niet gespeeld. Wat ik wel al heb gehad is dat ik ook een keer nog een spreuk moest maken terwijl die keuze toen niet oplichte toen ik op de tafel klikte waar je spreuken maakt, dus kon ik de spreuk niet maken. Wat ik toen heb gedaan is een spreuk vergeten of zoiets. Volgens mij moet je dan op de betreffende sim klikken en dan heb je ergens die keuze (of op de tafel, dat ben ik even vergeten maar ik dacht de sim) om dus een spreuk te vergeten of zoiets. Toen ik dat deed maakte ik weer plaats voor een spreuk en kon ik alsnog de spreuk maken die ik moest maken door weer op de tafel te klikken. Ik denk dat je, afhankelijk van je niveau, maar een aantal spreuken kan leren en tegelijkertijd kan onthouden. Succes, ik hoop dat je eruit komt.

    PS. Powerposten, meerdere berichten achter elkaar plaatsen, wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd door moderators maar ook door sommige andere leden die dit forum bezoeken. Daarbij moet je soms gewoon even afwachten op een antwoord, als die komt (want dat gebeurt ook regelmatig bij vragen die gesteld worden). Wanneer je nog iets wil zeggen kan je dat doen door je eigen berichten te bewerken (knop rechtsbovenaan) en dan typ je bijv. EDIT: ... en dan wat je nog kwijt wilt.

    Sandra1986:
    Sommige sims, ridders bijv., hebben de optie jagen. Ga naar het bos en klik op de richtingaanwijzer (dat bord wat er staat) om te zien of je die optie krijgt. Succes ermee.



    @simslibby

    Ja maar als ik die ''vergeten spreuken'' aan klik en dan staat alleen de spreuken die al ken, en als ik weer de een maak tafel klik gebeurt. Maar moet ik dan die vorige spreuk weer vergeten en kan de ''bescherming tegen vuur'' maken misschien of bedoelde je dat niet

    ik ben nu online :oops:
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    maart 2011 aangepast
    @ Kelsey
    Ik had hetzelfde probleem, mijn ridder werd zelfs gearresteerd omdat mijn queeste zo slecht ging :XD: En toen werden er tomaten op hem gegooid :roll: Maar ik bedacht me toen dat het eerst wel kon, maar nadat hij 2x zijn dagelijkse verantwoordelijkheden niet kon voldoen opeens niet meer, ook al was hij enorm geconcentreerd. Dus ik had opgeslagen, afgesloten en weer opnieuw gestart en daarna lukte het weer :mrgreen:


    @ Sandra
    Die kun je vangen in het bos als je gaat jagen.


    @ Janicke
    Voordat je een queeste kiest kun je in dat scherm bovenin bij op aspecten klikken. Dan zie je een overzicht van je koninkrijk qua cultuur, veiligheid etc. Daar is ook de status per onderdeel en die kun je aanvullen door gebouwen te plaatsen (met de queeste punten) en door de juiste queeste te kiezen. Bij elke queeste staan die tekentjes en daarmee kun je dat aanvullen.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2011 aangepast
    Ja maar als ik die ''vergeten spreuken'' aan klik en dan staat alleen de spreuken die al ken, en als ik weer de een maak tafel klik gebeurt. Maar moet ik dan die vorige spreuk weer vergeten en kan de ''bescherming tegen vuur'' maken misschien of bedoelde je dat niet
    Ja dat bedoel ik. Wanneer je op vergeten spreuken klikt, klik je een spreuk aan. Dan doet je sim iets waardoor de spreuk vergeten wordt. Als je dan een spreuk wilt uitspreken dan zal je zien dat die spreuk ook niet meer tot de mogelijkheden behoort.
    Dan als de spreuk echt vergeten is, klik je op de tafel om spreuken te bestuderen want je moet natuurlijk wel eerst weten welke runen je moet leggen voor de spreuk die je maken moet.
    En nog een andere vraag: In mijn koninkrijk is de veiligheid heel erg laag.. Hoe kan ik het veiliger maken?
    Ik denk door het plaatsen van gebouwen. Bij ieder gebouw staat volgens mij wat het je geeft: cultuur (harpje), welzijn (hartje), etc. Vervolgens kies ik dan een queeste die dan veel hartjes heeft, als ik welzijn wil of veel harpjes of ..etc (maar ik zorg wel dat ik geen queestes kies met een rood vraagteken).

    Die lessen kan je uitzetten bij spelopties. Mocht je dan nog in een les zitten dan kan je inderdaad niet opslaan. Maar zodra de les klaar is wel. De volgende keer dat je je spel opstart zouden de lessen niet meer moeten komen. De lessen kan je wel zelf nalezen, daar is ook een tabje met zwangerschap en kinderen.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    maart 2011 aangepast
    De Sims 3 deed het niet op mijn pc, waarschijnlijk vanwege een te kleine videokaart. Maar doet Sims Middeleeuwen het dan misschien wel?
    Ik heb een Windows Vista laptop. 3 GB RAM, HDD/C: 76,6 van de 137 GB beschikbaar, Service Pack 1, Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T2390 @ 1.86 GHz 1.87 GHz.
    Type computer: 32-bits besturingssysteem.

    Ik heb geen idee wat dit allemall betekent, maar dat staat er dus bij mijn computer :XD:.
    Zou hij het doen of niet?
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2011 aangepast
    De Sims 3 deed het niet op mijn pc, waarschijnlijk vanwege een te kleine videokaart. Maar doet Sims Middeleeuwen het dan misschien wel? Ik heb een Windows Vista laptop. 3 GB RAM, HDD/C: 76,6 van de 137 GB beschikbaar, Service Pack 1, Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T2390 @ 1.86 GHz 1.87 GHz. Type computer: 32-bits besturingssysteem.
    Ik heb geen idee wat dit allemall betekent, maar dat staat er dus bij mijn computer . Zou hij het doen of niet?
    Voor een groot deel weet ik ook niet wat dit betekent. Wat ik wel kan zien is dat je voldoende ruimte heb en dat windows vista (sp1) zou moeten voldoen.

    Mar-23-2011
    The Sims Medieval Minimum System Requirements for the PC
    PC OS - Windows XP (SP3), Windows Vista (SP1), Windows 7
    Processor - 2.0 GHZ p4 processor or equivalent
    Video Card - 256 MB video card with support for Pixerl Shader 2.0* Memory - Windows XP: 1 GB RAM, Windows Vista and WIndows 7: 1.5 GB Hard Drive - 5.3 GB of hard drive space with at least 1 GB of additoinal space for custom content & saved games.

    Wat ik zelf heb ervaren met dit spel, is dat de laadtijd veel korter is dan bij de sims 3 en dat hij vele male sneller opslaat. Dit zou kunnen impliceren dat het spel minder vraagt van een pc dan bij de sims 3.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top