Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

witte roos

hyburwolfhyburwolf Berichten: 71
ik wil mijn fotografiecolletie compleet maken. Maar in welk land ik ook zoek, ik kan geen witte roos vinden en verven kan je ze ook niet :-). Heeft iemand er één gevonden en zo ja waar?

Reacties

  • lisaptlisapt Berichten: 1
    januari 2010 aangepast
    ik wel in de normal sims 3 map in de boek winkel tuin , gaat staan naast de concert hall een keert jouw camara voor de boek winkel tuin
  • nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    januari 2010 aangepast
    bedankt, ga gauw kijken
  • hyburwolfhyburwolf Berichten: 71
    januari 2010 aangepast
    Helaas, bij mij staat daar geen witte roos.
    Iemand anders een idee?
  • alfje66alfje66 Berichten: 177
    januari 2010 aangepast
    Je kunt er zelf een kopen en in je tuin zetten. Het is wel erg vreemd omdat de witte roos niet echt wit is. Ga naar de bouwmodus en dan naar bloemen. Kies daar de semirozen maak hiervan een foto en jawel het heet een witte roos.
    groetjes.
    Ik probeer ook de foto collecties compleet te maken maar kom niet verder bij de architectuur en gebouwen,want op de een of andere manier kan ik het stadstheater niet op de foto krijgen(er wordt dan aangegeven plaatsen in de stad).Heb jij dit wel kunnen fotograferen?
    Ook kan ik niet een tuinierende sim fotograferen ( krijg dan te zien buitenspullen)Een ingeblikte douche geeft dan aan voorwerpen en nog verschillende wat ik niet juist kan fotograferen. Heb jij ook problemen hiermee ?? Heb jij misschien een tip hierover zodat ik wel die collecties kan compleet maken.


  • hyburwolfhyburwolf Berichten: 71
    januari 2010 aangepast
    nee ik heb helaas dezelfde problemen. Waar je ook gaat staan bij het theater je krijt idd alleen plaats in stad. Daarom had ik zoiets als ik die witte roos heb dan heb ik iig één collectie compleet :). Bedankt dat je gereageerd hebt.
  • hyburwolfhyburwolf Berichten: 71
    januari 2010 aangepast
    Ja ik heb hem. Ik dacht dat het een roze roos was, maar nu zag ik :oops: in de beschrijving staan dat hij ruikt of eruit ziet als witte chocola
  • cissiecissie Berichten: 1
    alfje66 schreef: »
    Je kunt er zelf een kopen en in je tuin zetten. Het is wel erg vreemd omdat de witte roos niet echt wit is. Ga naar de bouwmodus en dan naar bloemen. Kies daar de semirozen maak hiervan een foto en jawel het heet een witte roos.
    groetjes.
    Ik probeer ook de foto collecties compleet te maken maar kom niet verder bij de architectuur en gebouwen,want op de een of andere manier kan ik het stadstheater niet op de foto krijgen(er wordt dan aangegeven plaatsen in de stad).Heb jij dit wel kunnen fotograferen?
    Ook kan ik niet een tuinierende sim fotograferen ( krijg dan te zien buitenspullen)Een ingeblikte douche geeft dan aan voorwerpen en nog verschillende wat ik niet juist kan fotograferen. Heb jij ook problemen hiermee ?? Heb jij misschien een tip hierover zodat ik wel die collecties kan compleet maken.


    het is mij gelukt het stadstheater op de foto te krijgen, ik bezocht eerst het theater en als ik er uit kom heb ik de fotocamera klaar staan dan maak je binnen van een van de posters een foto en heb je hem. succes
  • alfje66alfje66 Berichten: 177
    :) Bedankt voor de info. Ik ga het proberen.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Wauw @alfje66, jij bent volgens mij de enige (of één van de weinige) die ik zie reageren nadat je pas na 6 jaar een reactie op je vraag hebt gekregen. Cool! B)
  • alfje66alfje66 Berichten: 177
    SimLibby schreef: »
    Wauw @alfje66, jij bent volgens mij de enige (of één van de weinige) die ik zie reageren nadat je pas na 6 jaar een reactie op je vraag hebt gekregen. Cool! B)
    :smiley:@SimLibby
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top