Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Huis kopen zonder meubulair

FaarFaar Berichten: 23
Ik heb ee huis gedownload, maar daar is dus al meubulair inbegrepen, nu wil ik verhuizen met mijn sims, maar ik weet dat zodra ik dat huis binnenkom, alle meubels er zullen staan en ik zie geen optie hoe ik kan kiezen om een nieuw huis in te trekken zonder het meubulair. En aangezien ik al het meubulair van mijn oude huis al heb, wil ik gwn een leeg huis intrekken, maar hoe?? Ik heb geen zin om alles een voor een te verkopen, er moet toch wel een snellere optie voor zijn?

Reacties

  • Opties
    WinterkillWinterkill Berichten: 465
    oktober 2009 aangepast
    Dat kan helaas niet. Je krijgt dus al die meubels van dat nieuwe huis erbij.
  • Opties
    FaarFaar Berichten: 23
    oktober 2009 aangepast
    Neeee, dat vind ik dus echt een grote mislukking! Moet ik al die 100den voorwerpen gaan verwijderen, omg :S:S
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2009 aangepast
    Kan je niet eerst een ander gezin het huis in laten trekken?
    Het liefst eentje uit het depot, dan heb je volgens mij wel de optie op het huis te kopen zonder meubilair. Vervolgens laat je dat gezin weer verhuizen (eventueel kies je nu voor de optie meubilair verkopen).
    Als het goed is, dan moet je andere familie het huis nu kunnen kopen zonder meubilair.

    Vergeet niet eerst de dingen uit je sims inventaris te halen voordat je wisselt van familie. Soms verdwijnen er spullen als je wisselt. (of is dat al opgelost met een patch?)
  • Opties
    FaarFaar Berichten: 23
    oktober 2009 aangepast
    Bedankt Nefje,

    Dat had ik dus ook al gedaan, maar dat hielp niet wat ik ook vreemd vond en ik meen mij echt te herinneren dat ik de allereerste keer toen ik met de sims ging spelen, ik in een huis in wilde trokken en kon kiezen of ik het gemeubileurd of niet wilde.. dus k snap het niet meer
  • Opties
    MelissaRoosMelissaRoos Berichten: 1,462
    oktober 2009 aangepast
    ^ Ja dat klopt, maar dat kan helaas alleen als je net uit sim creëren komt, en dus in je eerste huis gaat wonen.
  • Opties
    FaarFaar Berichten: 23
    oktober 2009 aangepast
    Oke, nou heel erg bedankt allemaal:)
    Vind dan wel dat ze dit moeten verbeteren in een nieuwe patch, maar ja..
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top